Agencija Bruketa&Žinić&Grey proglašena je sinoć najboljom BalCannes agencijom, odnosno najboljom agencijom u regiji, na BalCannes reviji koja se ove godine, zbog pandemije koronavirusa, održala virtualnim putem. Tjedan dana ranije, na sličnoj virtualnoj dodjeli nagrada, Bruketa&Žinić&Grey osvojili su brončanu nagradu na međunarodnome natjecanju Brand Impact Awards.
Titulu najbolje BalCannes agencije osvojili su zahvaljujući tome što je čak pet agencijskih projekata ušlo među Top 25, ali su zbog pravila prema kojemu na toj listi može biti maksimalno tri rada iste agencije, na top listi ostala tri rada: “Ostani u svojoj gajbi” za Karlovačko pivo, “Najefikasniji način da držiš socijalnu distancu” za Podravka grah i “Tko pije, taj plaća“ za Hrvatski zavod za javno zdravstvo. Brand Impact Award osvojili su s Radgonskim goricama za pjenušavo vino Untouched by Light.
“Dio nagrađenih projekata nastao je kao agilan odgovor na izvanredne pandemijske okolnosti kojima su Karlovačko pivo i Podravka postigli pozitivne rezultate jer su adekvatno reagirali na aktualnu situaciju”, kazao je Davor Bruketa.
“Ostali nagrađeni projekti dokazuju kako uspješni oglasi ne izgledaju kao tradicionalni oglasi već su to sadržaji koji sami po sebi privlače pažnju, bilo da je riječ o posve novim proizvodima ili o uklapanju u već postojeće popularne formate koje ciljana publika voli i prati”, dodao je Nikola Žinić.
Oglas za Karlovačko pivo “Ostani u svojoj gajbi”, agencija i Heineken Hrvatska napravili su za vrijeme lockdowna kada nije bilo moguće organiziranje snimanja. Zato su adaptirali već postojeći oglas kako bi kupcima poručili da smanje fizičke dodire zbog borbe protiv koronavirusa.
Mikrokampanja za Podravkin grah s porukom “Najefikasniji način da zadržiš socijalnu distancu” u središtu je imala fotomontažu billboarda koju su agencija i Podravka za vrijeme lockdowna plasirali na Facebook stranicu Meanwhile in Croatia s ciljem da se ljudi nasmiju i da ih se potakne na interakciju, a koja je u kratkom vremenu postala viralna.
Kampanja “Tko pije, taj plaća”, koju je agencija radila zajedno s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i srednjoškolskim bendom Bonar, imala je za cilj osvijestili javnost o problemu alkohola u mladih te je osim toga utjecala na nadležan zakonodavni okvir. Umjesto tradicionalne kampanje, ovaj je projekt hakirao popularan show Supertalent Nove TV.
Untouched by Light prvo je pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku, osmišljeno kao odgovor na znanstveno potvrđenu činjenicu da svjetlost negativno utječe na vinske arome. Jedini je to nagrađeni projekt u kategoriji alkoholnih pića na Brand Impact Awards, međunarodnome natjecanju u organizaciji londonskog izdavača Future Publishing, koje nagrađuje najbolje projekte brendiranja na svijetu. Među njima su ove godine bili i Mailchimp, popularna platforma za e-mail marketing i newslettere; zatim britanski dnevni list The Guardian; glazbeni streaming servis Mixcloud i Cadbury čokolada. Projekte je ocjenjivao žiri sastavljen od 28 stručnjaka među kojima su bili i predstavnici respektabilnih svjetskih agencija za brendiranje, kao što su Domenic Lippa iz Pentragrama i Peter Knapp iz Landora.