Nagrade Epica

Bruketa&Žinić OM najuspješnija agencija u proteklih 10 godina

Bruketa&Žinić
22.01.2011.
u 13:08

Agencija Bruketa&Žinić OM je na natjecanju Epica do sada jedina iz Hrvatske osvojila zlato te je ukupno nagrađena najviše puta

U zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti sinoć su dodijeljene nagrade međunarodnog natjecanja za tržišne komunikacije Epica. Posebna nagrada za najuspješniju hrvatsku reklamnu agenciju posljednjih 10 godina dodijeljena je agenciji Bruketa&Žinić OM, zahvaljujući činjenici što je na ovom natjecanju do sada jedina iz Hrvatske osvojila zlato te je ukupno nagrađena najviše puta. Godine 2007. osvojili su zlato i broncu, a 2010. srebro.

Epica je međunarodno natjecanje za oglašavanje koje, uz Cannes Lions, ima posebno značenje za europske agencije jer u žiriju sjede urednici časopisa za oglašavanje iz cijele Europe te Bliskog Istoka i Afrike.  Ove godine u žiriju su bili novinari iz 34 stručna časopisa iz 27 zemalja, kao što su njemački Lürzer’s International Archive, britanski Creative Review ili Marketing Week. Epica Awards se održavaju već više od 20 godina, dok se dodjela nagrada svake godine seli u drugi grad. Ovo je prvi put da se dodjela održala u Zagrebu, i to u organizaciji Best Marketinga. Počevši samo kao europsko natjecanje, danas na njemu mogu učestvovati i natjecatelji iz Bliskog Istoka te Afrike.  Za nagradu se natjecalo ukupno 3155 prijavljenih radova i 530 kompanija iz 48 zemalja.

Glavnu nagradu za najbolje marketinške projekte u protekloj godini osvojila je britanska agencija Aardman Animations iz Bristola za kampanju Dot napravljenu za Nokiju N8. U kategoriji Tisak najbolja je bila agencija M&C Saatchi London za kampanju Dixons: the last place you want to go. Francuska agencija Fred&Farid Group proglašena je najboljom kategoriji Vanjsko oglašavanje za kampanju Red za Wrangler. Agencija Brothers&Sisters napravila je najbolju interaktivnu kampanju, te joj je dodijeljena i posebna nagrada za najbolju upotrebu mobilnog telefona, za aplikaciju iPhone Streetmuseum za Londonski muzej. Talijanski YWT zaslužan je za najbolju integriranu kampanju za Heinekenov Are You Still With Us?. Jedini još nagrađen iz Hrvatske je Studio International Borisa Ljubičića, koji je osvojio broncu za rad Muzej suvremene umjetnosti – dobrodošli.

Komentara 8

Avatar cluesblues
cluesblues
18:14 22.01.2011.

milli vanili hrvatskog dizajna - dva kopiranta i plagijatora (vec su nekolko puta bili tuzeni zbog kradje, cak su im i oduzimane nagrade samo to ce se tesko pojavit u medijima, a na domacim natjecanjima obicno je jedan od te dvojice u zirijima pa jedan drugom dodjeljuju nagrade ) - inace vec godinama peru lovu masnu vidosevicu u krasu i kao i onoj bivsoj ekipi iz podravke (koja je zavrsila u remetincu) - pitam se kad ce uskok malo svratit i do njih - ima jos hrvatskih dizajnera koji redovito objavljuju svoje radove po svjetskim casopisima i u tisini dobivaju nagrade i priznanja, ali nemaju uticajne tateke u medijima koji ih svako malo zguraju na naslovnice - a i ne treba im....na zalost u hrvatskoj uvijek drek ispliva na povrsinu....

MI
mimi1
22:14 22.01.2011.

Komentar cluesblues-a govori da čovjek malo bolje poznaje to područje, ja samo znam da jedan od njih nje priveo ni fakultet kraju, pa bi to bilo kao da vas liječi čovjek koji je \"skoro završio\" medicinu ili da vam djeci predaje profesor sa pola fakulteta.

MI
millla
00:30 23.01.2011.

lol

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije