Chevrolet je General Motorsov najveći globalni brend s prodajnom mrežom u više od 130 zemalja, a svakih 8 sekundi proda se jedno Chevroletovo vozilo. U Hrvatskoj su prošle godine bili na osmom mjestu u prodaji osobnih automobila, dok su u prvom tromjesečju 2010. na trećem mjestu prodavši gotovo 800 vozila, što odgovara tržišnom udjelu od 8,88 posto.
– U ovoj teškoj ekonomskoj situaciji za sve privukli smo mnoge nove kupce i postali svojevrsno otkriće jer nudimo vrhunski dizajn i kvalitetu uz izvanrednu vrijednost za uloženi novac – rekao nam je Andy Higgins, direktor Chevroleta za srednju i istočnu Europu.
Najprodavaniji u Rusiji
Higgins ističe kako Chevrolet u središnjoj i istočnoj Europi sa svojim regionalnim središtem u Budimpešti pokriva 24 države, od Češke do Tadžikistana, i na to se područje odnosi oko 40 posto ukupne prodaje u Europi. – To je područje bez Rusije, u kojoj je Chevrolet najbolje prodavani strani automobilski brend. Naš je regionalni tržišni udio, izuzmemo li Uzbekistan i Ukrajinu, u prvom kvartalu iznosio 3,03% u usporedbi sa 2,36% u istom razdoblju prošle godine. U jugoistočnoj Europi pet od devet tržišta bilježe bolju prodaju u odnosu na 2009. godinu, što smatramo izvrsnim pokazateljem – kaže Higgins. Zanimljivo je i da su njihovi rezultati u suprotnosti s trendom na tržištu. Opći trend na tržištu automobila za prva četiri mjeseca 2010. predviđa dosta slabu ukupnu godišnju prodaju, oko 40.000 – 44.000 osobnih i lakih komercijalnih vozila. – Chevroletova prodaja u suprotnosti je s tržišnim trendom: naš udio u prvom kvartalu iznosi 8,88 posto i apsolutni je rekord, trenutačno smo treći po prodaji osobnih automobila – kaže Higgins.
U Hrvatskoj treći po prodaji
Ističe kako je jedan od ključnih elemenata ovakvih odličnih prodajnih rezultata činjenica da su hrvatski kupci prepoznali Cruze kao odličan primjer dobro uloženog novca u odnosu na ono što taj automobil nudi. Odmah nakon predstavljanja u Hrvatskoj, u samo četiri mjeseca 2010., kompaktna limuzina Cruze postala je hit, smjestivši se na šesto mjesto po prodaji u svom segmentu. Higgins kaže kako Chevroletov potencijal nisu otkrili samo kupci u Hrvatskoj. Od 2005. do 2008. Chevrolet je više nego udvostručio svoju prodaju u Europi na više od pola milijuna vozila, a istovremeno su po broju zaposlenih najmanja tvrtka za prodaju automobila u Europi, s izvrsno organiziranom prodajnom mrežom.
– Iduće će godine Chevrolet obilježiti stogodišnjicu svojega postojanja sa šest novih modela – kaže Higgins, pri čemu posebno ističe Volt koji je Chevroletovo revolucionarno električno vozilo s produljenim dosegom (E-REV), koje u svakom trenutku pogoni struja.