Dani komunikacija

D. Ciglar, suorganizator Dana komunikacija: Dovodimo 
i Šerbedžiju

Damir Ciglar
Foto:
31.03.2015.
u 17:00

Predavanja su glavna odlika Dana komunikacija, a začini 
su nam sport, kultura i zabava

Damir Ciglar, čelni čovjek Hrvatskog udruženja društva za tržišno komuniciranje (HURA) i jedan od organizatora Dana komunikacija, govori o tome što posjetitelje očekuje na ovogodišnjoj manifestaciji.

Zašto su važni Dani komunikacija?

Dani komunikacija središnji su nacionalni događaj na području marketinških komunikacija. Jedan od razloga postojanja je pregled i nagrađivanje najboljih u prethodnoj godini, odavanje priznanja najboljima. Drugi razlog jest da se kroz predavanja i ostali konferencijski sadržaj inspiriramo za nove najbolje radove, a možda i naučimo štogod novog. Treći je, naravno i onaj društveno-zabavni.

Možete li usporediti prošlogodišnje Dane komunikacije s ovogodišnjima?

Ovogodišnja lista predavača neusporedivo je bolja od svih dosadašnjih što možemo zahvaliti prije svega partnerstvu s vodećim svjetskim festivalom marketinških komunikacija – Cannes Lions te smo dobili priliku odabrati najbolje predavače i s Cannes Lionsa i s Eurobesta. To je najvidljivija promjena – ostale promjene u strukturi programa te nastupu domaćih predavača u popratnim programima također su na listi ovogodišnjih unapređenja.

Koji su ovogodišnji noviteti i što očekuje posjetitelje?

Možemo najaviti predavanje (nastup) Rade Šerbedžije u četvrtak, 16. 4., prije službenog početka festivala. Kako svake godine sve veći broj sudionika dolazi na festival dan ranije, odlučili smo ih počastiti "neobveznijim" programom kao nezaboravnim uvodom u festival. Petak je posvećen najboljim predavanjima s Cannes Lionsa i Eurobesta, a dan završavamo dodjelom nagrada Effie. Subota donosi mješavinu agencijske kreativnosti, pogleda oglašivača na svijet komunikacija i pogled u budućnost jedne od zvijezda festivala digitalnog proroka Davida Shinga. A subotnji program završavamo dodjelom nagrada za najkreativnije, IdejaX i najdigitalnije, Mixx. Naravno, svaki dan festivala završavamo semi-sportskim i kulturno-zabavnim mozaikom, nastupom vokalno-instrumentalnih sastava i glazbenim slušaonicama.

Koja su predavanja posebno važna i zašto?

Izdvojit ću predavanja kojima se osobno veselim. To je Rade Šerbedžija, jer od njega ne očekujem klasično predavanje, zatim Philip Thomas, jer će neosporivo potvrditi da je kreativnost krucijalna u komunikaciji, David Muhlenfeld, jer volim jingleove, te David Shing-Shingy, jer ne vjerujem u proroke pa me baš zanima kako me misli razuvjeriti. 

>> Predstavljeni Dani komunikacija:'Snažno prenosimo poruku - Kreativnost prodaje!' 

>> Marketing i ljudski resursi – najbolji prijatelji?

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije