Damir Ciglar, čelni čovjek Hrvatskog udruženja društva za tržišno komuniciranje (HURA) i jedan od organizatora Dana komunikacija, govori o tome što posjetitelje očekuje na ovogodišnjoj manifestaciji.
Zašto su važni Dani komunikacija?
Dani komunikacija središnji su nacionalni događaj na području marketinških komunikacija. Jedan od razloga postojanja je pregled i nagrađivanje najboljih u prethodnoj godini, odavanje priznanja najboljima. Drugi razlog jest da se kroz predavanja i ostali konferencijski sadržaj inspiriramo za nove najbolje radove, a možda i naučimo štogod novog. Treći je, naravno i onaj društveno-zabavni.
Možete li usporediti prošlogodišnje Dane komunikacije s ovogodišnjima?
Ovogodišnja lista predavača neusporedivo je bolja od svih dosadašnjih što možemo zahvaliti prije svega partnerstvu s vodećim svjetskim festivalom marketinških komunikacija – Cannes Lions te smo dobili priliku odabrati najbolje predavače i s Cannes Lionsa i s Eurobesta. To je najvidljivija promjena – ostale promjene u strukturi programa te nastupu domaćih predavača u popratnim programima također su na listi ovogodišnjih unapređenja.
Koji su ovogodišnji noviteti i što očekuje posjetitelje?
Možemo najaviti predavanje (nastup) Rade Šerbedžije u četvrtak, 16. 4., prije službenog početka festivala. Kako svake godine sve veći broj sudionika dolazi na festival dan ranije, odlučili smo ih počastiti "neobveznijim" programom kao nezaboravnim uvodom u festival. Petak je posvećen najboljim predavanjima s Cannes Lionsa i Eurobesta, a dan završavamo dodjelom nagrada Effie. Subota donosi mješavinu agencijske kreativnosti, pogleda oglašivača na svijet komunikacija i pogled u budućnost jedne od zvijezda festivala digitalnog proroka Davida Shinga. A subotnji program završavamo dodjelom nagrada za najkreativnije, IdejaX i najdigitalnije, Mixx. Naravno, svaki dan festivala završavamo semi-sportskim i kulturno-zabavnim mozaikom, nastupom vokalno-instrumentalnih sastava i glazbenim slušaonicama.
Koja su predavanja posebno važna i zašto?
Izdvojit ću predavanja kojima se osobno veselim. To je Rade Šerbedžija, jer od njega ne očekujem klasično predavanje, zatim Philip Thomas, jer će neosporivo potvrditi da je kreativnost krucijalna u komunikaciji, David Muhlenfeld, jer volim jingleove, te David Shing-Shingy, jer ne vjerujem u proroke pa me baš zanima kako me misli razuvjeriti.
>> Predstavljeni Dani komunikacija:'Snažno prenosimo poruku - Kreativnost prodaje!'
>> Marketing i ljudski resursi – najbolji prijatelji?