Kako će izgledati turizam u idućim mjesecima, koje su hrvatske prednosti i stvara li kriza priliku za kreiranje novih proizvoda, cjelogodišnji turizam i aktiviranje manje popularnih destinacija, pitanja su na koja su domaći i međunarodni stručnjaci jučer odgovarali tijekom virtualnog susreta Smart Tourism 5.0.
– Sezona 2020. je manje-više izgubljena, ali Hrvatska ima šansu umanjiti minuse koji se očekuju. Mogli bismo profitirati od činjenice da smo dostupni automobilom, a mislim da bi se trebalo fokusirati na bilateralne dogovore s drugim državama o uvjetima za kretanje ljudi – kaže Siniša Topalović, direktor konzultantske kuće Horwath HTL.
Predstavnica uprave Valamar Riviere Ivana Budin Arhanić ističe da u toj kompaniji razrađuju više scenarija kako pomiriti kvalitetu usluge i pojačane zdravstvene mjere te da je neizvjesnost i dalje velika.
– Svijet govori o novim trendu: ne nuditi ono što postoji svagdje, već samo autentično i lokalno. To je šansa i za produljenje sezone – kaže Budin Arhanić.
Za Jana de Jonga iz tvrtke Webpower Adria prioritet je fokus na domaće namirnice te izravan kontakt s gostima: “Da ja imam objekt koji treba napuniti, potrudio bih se da što manje ovisim o buking-portalima. Tko neki proizvod može bolje prodati od samog domaćina? Također, trebalo bi se usredotočiti i na stvaranje vlastite publike na društvenim mrežama i YouTubeu te stvaranje vlastite baze potencijalnih gostiju.”
>> Promo video Hrvatske turističke zajednice