Pitanje: Kupila sam perilicu rublja prije dva mjeseca i još nemam riješen problem. Kucala sam na sva vrata i, iako svi kažu kako razumiju moj problem, nitko ništa ne poduzima. Mašina, koju sam kupila, ima na prednjem dijelu oštećenje koje nismo vidjeli odmah nego nekih 5 minuta nakon što je mašina dostavljena. Trgovina se ograđuje, proizvođač isto, a perilica stoji 3699,99 kn i ispada, kako inspektorica kaže, da je to tzv. neznatno oštećenje. Više ne znam što da radim. Jedino da se pomirim s tim da sam kupila perilicu po prilično visokoj cijeni, ali sa 'malim oštećenjem', kako to gospoda iz inspektorata nazivaju. Biste li se vi pomirili s tim? Što mi je činiti dalje?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva: Probajte se dogovoriti s trgovcem ili idite na HGK
Odredbama članka 400. Zakona o obveznim odnosima (Narodne novine broj 35/05, 41/08) propisano je da je da prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku kupnje, bez obzira na to je li mu to bilo poznato.
Ostatak odgovora saznajte na Pametnoj kuni.