Potrošnja ekoloških proizvoda po stanovniku u Hrvatskoj je i više nego dvostruko manja od prosjeka EU.
Prosječna potrošnja u nas je 23, a u EU 47 eura, no kako EU i svjetsko tržište ekoloških proizvoda i dalje rastu, i hrvatski proizvođači imaju šanse za rast, kazao je potpredsjednik HGK Ivan Škorić na jučerašnjem otvaranju sajma BioFach u Nurembergu. Na vodećem svjetskom sajmu ekoloških proizvoda do 17. veljače predstavlja se više od 300 izlagača iz 30-ak zemalja, od kojih 11 hrvatskih, čiji je zajednički nastup organizirao HGK. Procjenjuje se da će hrvatske proizvode vidjeti više od 50 tisuća specijaliziranih kupaca iz cijelog svijeta te da im je izvoz, uz rastuće domaće tržište i turističku potrošnju, velika šansa za uspjeh.
– Vjerujemo da će nam sajam otvoriti nove poslovne mogućnosti te da ćemo unaprijediti naše znanje i iskustvo u proizvodnji i prezentaciji naših proizvoda – kazao je vlasnik tvrtke Stella Mediteranea Andrija Polić. Tržište ekoloških proizvoda u Hrvatskoj “teško” je oko 100 milijuna eura, što je samo 2% vrijednosti ukupne maloprodaje. K tome, većinu ekoproizvoda uvozimo.