REKORDNI REZULTATI PODRAVKE

Fokus na konkurentnosti Prehrane 
i daljnjem razvoju vlastitih brendova

Marin Pucar
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
1/2
31.10.2019.
u 18:58

Prehrambena industrija Podravka nastavlja nizati rekordne rezultate – u prvih devet mjeseci ove godine prihodi 3,3 milijarde kuna (+5,2%), a zarada 194,3 milijuna kuna (+4,5 %)

Podravka je i u ovoj godini nastavila s rekordnim rezultatima. Grupa Podravka u prvih je devet mjeseci 2019. povećala i prihode i zaradu u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prihodi grupe iznosili su 3,3 milijarde kuna – za 5,2 posto veći nego godinu ranije, a zarada je 194,3 milijuna kuna – 4,5 posto veća nego u prva tri kvartala rekordne 2018. U kompaniji ističu da je neto dobit rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja.

– Unatoč značajnijem izdvajanju sredstava za unaprjeđenje statusa i položaja naših radnika te rastu ulaznih inputa proizašlih iz trendova na globalnom tržištu, nastavljamo s vrlo uspješnim poslovanjem i u ovom dijelu godine. Namjera nam je da i u narednom razdoblju te sve uspješnijim rezultatima kompanije adekvatno participiraju i naši radnici kroz daljnje poboljšanje njihovog standarda. Pored toga, predstoji nam i značajan tehnološki iskorak i modernizacija naše kompanije, posebno u segmentu Prehrane, a s ciljem podizanja naše konkurentnosti na sve zahtjevnijem međunarodnom tržištu – istaknuo je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke komentirajući objavljene rezultate poslovanja.

Radnicima Podravke, podsjetimo, uprava je lani povećala plaću za 1000 kuna, a isplaćene su im i dodatne nagrade uz božićnicu. Prije nekoliko dana donesena je nova odluka o nagradi od 1000 kuna za radnike pa je radnicima u tri navrata isplaćeno oko 15 milijuna kuna.

U Podravki najavljuju da će fokus menadžmenta i u nastavku godine biti na tradicionalnim tržištima na kojima su već etablirani proizvođač, ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brendova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima.

Prihodi od prodaje narasli su na godišnjoj razini za 160,2 milijuna kuna te su iznosili 3,3 milijarde kuna, a plus je zabilježen i u segmentu Prehrana i Farmaceutika. Segment Prehrane ostvario je 2,55 milijardi kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 111,3 milijuna kuna. U okviru navedenog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 4,7 posto. Najveći relativni rast ostvarili su poslovni program Riba od 18,4 posto te Dječja hrana, slastice i snack 8,7 posto dok je poslovni program Kulinarstvo ostvario najveći apsolutni rast od 28,4 milijuna kuna.

Farmaceutika ostvarila je 688,2 milijuna kuna prihoda od prodaje što je rast od 7,7 posto. Vlastiti brandovi Farmaceutike ostvarili su rast od 5,8 posto, ponajviše od rasta prodaje na tržištu Rusije i Hrvatske. Podravkino najveće tržište je Hrvatska i Adria regija, ali rastu i u zapadnoj Europi i prekooceanskim zemljama gdje je zabilježen skok prihoda od 9,1 posto. U Adria regiji, ostvaren je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje od 106,8 milijuna kuna.

Cijena dionice Podravke porasla je u odnosu na kraj prošle godine za 101 kunu, s 375 na 476 kuna, što je rast od 26,9 posto dok su pritom domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 pojedinačno porasli 12,3 posto i 14,7 posto.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije