Nova tržišta

Gredelj se okreće Ankari – Turci trebaju 100.000 teretnih vagona!

gredelj
Žarko Bašić/Pixsell
06.03.2011.
u 22:50

Predstavnici su Gredelja s Turcima počeli pregovore o suradnji jer Tuvasas traži partnere za proizvodnju željezničkih vagona.

Zagrebačku Tvornicu željezničkih vagona Gredelj nemiri u arapskim zemljama Sjeverne Afrike i Bliskog istoka omeli su na samom početku njezina širenja izvan Europe.

Vlakovi za Sudan


U tržištima Bliskog istoka i Afrike TŽV Gredelj vidi šansu za izvoz pa je ta tvrtka bila jedini izlagač na međunarodnom sajmu željezničkih vozila, infrastrukture i logistike Eurasia 2011, koji se prošli tjedan održao u turskoj prijestolnici Ankari. Na Eurasiji, gdje je bilo 117 izlagača iz 19 zemalja, Gredelj je trebao nastaviti pregovore oko unosnih poslova u Iranu, Egiptu i Sudanu, no svi ti poslovi su stali jer se zbog nemira u Africi predstavnici Gredeljevih partnera nisu pojavili na sajmu. U Iranu, kažu u Gredelju, pregovaraju o isporuci tramvaja, obnovi lokomotiva i isporuci novih vagona. Pogotovo im je zanimljiv posao isporuke tramvaja za jedan iranski grad jer taj bi posao uključivao i gradnju cijele infrastrukture, stoga bi Gredelj s tvrtkama iz Hrvatske i regije formirao konzorcij za taj projekt. U Egiptu Gredelj konkurira za isporuku vagona, a napredovali su i pregovori za isporuku uskotračnih vlakova i obnovu lokomotiva u Sudanu. Ipak, Gredelju se u Ankari otvorila mogućnost širenja u regiji Bliskog istoka, i to preko mogućeg turskog partnera – holdinga Tuvasas. Predstavnici Gredelja su s Tuvasasom na Euasiji počeli pregovore o suradnji jer ta tvrtka traži partnere za proizvodnju vagona stoga što će u idućih 20 godina u Turskoj biti potrebe za 100.000 novih teretnih vagona.

Unosni poslovi

– Tuvasas za partnere ne žele velike tvrtke poput Siemensa jer ih je strah da ih ne progutaju, a niti one male. Stoga im je Gredelj, koji ima kapacitete u proizvodnji teretnih vagona kao i Tuvasas, zanimljiv – objašnjava Damir Vargić, član uprave TŽV Gredelja. Gredelj ima kapacitet proizvodnje 100 teretnih vagona godišnje, a cijena proizvodnje jednog takvog vagona je oko 100.000 eura. Za Gredelj bi to bilo oko 10 milijuna eura godišnje.

Komentara 18

UK
Ugo Kajvez
23:25 06.03.2011.

A chuck Norris sa p..p.kom.........

OB
-obrisani-
23:28 06.03.2011.

naravno da na zapadu nemamo sanse,ali afrika,bliski istok i rusija su ogromni,zato kradezenjsrska banda nije smjela unistiti privredu i proizvodnju

AN
antonio2305
22:52 06.03.2011.

ovo na slici crocop dize sa ljevom rukom

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije