Posrnuli maloprodajni lanac informatičke opreme HGspot koji je lani imao gotovo 43 milijuna kuna neto gubitka, predstavio je danas novu strategiju poslovanja koja uključuje veliko povećanje ponude, promjenu vizualnog identiteta i novu internetsku stranicu.
– Trenutno nam je u ponudi 6.000 a planiramo ju povećati na 40.000 proizvoda. Na novoj web stranici sve ćemo dobavljače spojiti u jednu točku i sve što je vezano uz struju, sve što ima utikač moći će se kupiti kod nas. Neće biti toga što ovdje neće biti, takav sustav nema još nitko u Hrvatskoj – kazao je savjetnik uprave HGspota Hrvoje Prpić.
Ideju i novi koncept najvećeg domaćeg lanca informatičke opreme osmislio je Zvonimir Pavlek koji je najzaslužniji za proboj branda Čokolino. Nova strategija zasniva se na spoznaji da je informatička oprema postala neizbježni dio života.
– I djeca već gotovo od samog rođenja imaju ruke na tipkovnici. Mi ne želimo prodavati informatičku opremu već pomoći svojim kupcima u pronalaženju stila života – rekao je Pavlek. radost, veselje, inspiracija potrošača, dinamičnost te educiranje kupaca glavna su uporiša, kaže Pavlek, u stvaranju novog identiteta HGspota.
Predsjednik uprave HGspota Goran Česnovar kazao je da ih je Zagrebačka banka podržala u novim koracima repozicioniranja na tržištu, ali nije htio konkretnije govoriti o financijama.
Nova internetska stranica HGspota predstavlja "jednostavnost Google-a i elegantnost Apple-a", rekao je Hrvoje Prpić.
- I mi želimo biti Apple, ovo je naš put prema Apple-u. HGspot će biti mjesto ne samo za kupnju računala, nego i za igru i zabavu - rekao je Prpić, dodajući kako je novost i to što se jednim klikom miša na novoj internetskoj stranici mogu usporediti proizvodi.
Ispod slike Prpića trebalo bi pisati: Ovaj čovjek je savjetnik trgovačkog društva koje je dužno 200.000.000 kn koje nikada neće vratiti.