Bez obzira na velike napore nove uprave u restrukturiranju HG Spota, zbog nepovoljnih trendova na IT tržištu tvrtka je prvi dio godine završila s gubitkom od 12,8 milijuna kuna, što je za oko trećinu manje nego lani. Istodobno, ukupni je prihod tvrtke u iznosu od 34,83 milijuna kuna dosegao tek nešto više od trećine prihoda ostvarenog u istom razdoblju lani.
– Nastavak financijske krize i recesija te daljnji pad potrošnje utjecali su na usporavanje i pad opsega na IT tržištu u Hrvatskoj, a time i pad prihoda od prodaje. Unatoč uštedama na troškovima poslovanja, izostanak rasta prihoda od prodaje i globalna financijska kriza uzrokovali su gubitak u poslovanju - naveo je u objašnjenjima rezultata poslovanja Goran Češnovar, predsjednik uprave tvrtke.
Podsjetio je i da je globalno IT tržište zahvaćeno nepovoljnim trendovima, da se nastavio pad cijena IT proizvoda, što je, uz izostanak veleprodajnih aktivnosti, utjecalo na pad prihoda od prodaje. HG sport radi optimizacije poslovanja i nadalje svoje poslovne aktivnosti usmjerava isključivo u program prijenosnih i stolnih računala, audio-video proizvoda, foto i TV programa, potrošačke elektronike u maloprodajnim trgovinama na hrvatskom tržištu, a radi zadržavanja odnosno poboljšanja tržišne pozicije, navode iz tvrtke.
HG spot ima 47,4 milijuna kuna dugoročnih, te 166,7 milijuna kuna kratkoročnih obveza, dok preneseni gubitak tvrtke iznosi 125,4 milijuna kuna.