Šibenska Iskra

Hibridni brodovi novi izvozni adut

Brodogradilište Iskra
Foto: Hrvoje Jelavić/PIXSELL
20.11.2019.
u 09:20

Brod je dizajnirao Moen Marin AS, u cijelosti je djelo ruku šibenskih brodograditelja, a prilagođen je opsluživanju uzgajališta riba

Brodogradilište Iskra (bivše NCP Remontno brodogradilište Šibenik), isporučilo je marikulturnoj industriji Kraljevine Norveške hibridni dizel-električni brod Ida.

Kupac je norveški Moen Marin, a ulaskom tog tehnološki inovativnog broda u ekološku zonu prelazi se na električni pogon i režim nulte emisije štetnih tvari i stakleničkih plinova, što je jedan od strateških ciljeva ekologije i zaštite okoliša Norveške. Ida je stoti brod isporučen Norvežanima, a drugi s hibridnim pogonom te prvi pod brendom Iskra Shipyard Šibenik, dakle, nakon preuzimanja od slovenske Iskre, vodećega regionalnog i globalno ponuđača inteligentnih industrijskih rješenja i najsuvremenijih elektrotehničkih proizvoda.

Brod je dizajnirao Moen Marin AS, u cijelosti je djelo ruku šibenskih brodograditelja, a prilagođen je opsluživanju uzgajališta riba. Posredstvom CroNoMara ugovorena je izgradnja još 14 radnih brodova za ribogojilišta Norveške, Saudijske Arabije, Šetlandskih otočja, Islanda, Kanade...

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije