PROMO

Hrvatski stručnjaci oduševili posjetitelje vodećeg svjetskog sajma prometne industrije i mobilnosti

IT tvrtka Infoart
30.03.2022.
u 14:05

Hrvatski IT-jevci imaju maslinu na međunarodnoj manifestaciji, ali njihova se nije posušila

Nakon dvije godine pauze zbog pandemije COVID – 19, u Amsterdamu je otvorena međunarodna manifestacija 'Intertraffic 2022' – najveći svjetski sajam koji okuplja profesionalce iz industrije prometa, pametne mobilnosti i parkiranja.

Sajam se odvija u potpuno normalnim uvjetima, bez nekih vidljivih epidemioloških mjera, a među više od 800 izlagača iz 160 zemalja svijeta svoj izložbeni prostor ima i hrvatska IT tvrtka Infoart koji, kako kaže direktor tvrtke Mario Hegedüs, posjetitelje oduševljava atraktivnim konceptom.

'Živo stablo masline u centru našeg izložbenog prostora simbolizira dugovječnost jer glavna odlika rješenja koja nudimo korisnicima je upravo dugoročnost. I ne brinite, maslina je u dobrom stanju te se nije posušila - s velikom pažnjom brinemo o njoj', napomenuo je Hegedüs nastavno na aktualno veliko zanimanje javnosti vezano za upitno stanje masline izložene u hrvatskom paviljonu EXPO-a u Dubaiju.

Hrvatskoj tvrtki Infoart kontinuirano prisustvo na sajmu od iznimne je važnosti jer svoje usluge i proizvode prema srednjim i velikim korisnicima isporučuju još od 1989. godine, te se kao jedna od najdugovječnijih domaćih IT kompanija već dugi niz godina uspješno nosi sa stranim konkurentima. Također, sva rješenja koja Infoart predstavlja rezultat su rada vlastitog razvojnog tima, a u 2022. očekuju nastavak snažnog rasta ukupnog prihoda i broja zaposlenih.

Ove godine naglasak je stavljen na predstavljanju rješenja za velike transakcijske sustave: od ERP-a pete generacije, platforme za usklade i integracije s vanjskim sustavima do aplikacija za mobilno plaćanje.  

'Ovo je peti međunarodni sajam u nizu na kojem sudjelujemo s ciljem daljnje internacionalizacije poslovanja kao strateške odrednice. Nakon uspješnog izlaska na globalno tržište našim rješenjima za mobilno plaćanje, cilj nam je kod postojećih i novih korisnika postići dodatnu vrijednost uvođenjem kompleksnih sustava, kao što su ERP, integracijske platforme i slično.  Primijetili smo povećani interes korisnika kojima fleksibilnost rješenja i brzina reakcije postaju presudni elementi u odabiru partnera', rekao je Mario Hegedüs.

Najveće reference Infoarta vezane su upravo za implementacije vlastitog ERP sustava na području upravljanja maloprodajom, veleprodajom, financijama i ljudskim resursima, a razvili su i popularnu mobilnu aplikaciju za plaćanje parkiranja 'Bmove' - široj hrvatskoj javnosti poznatija kao Pajdo.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije