EvoTV usluga sada i službeno smije pripasti Hrvatskom telekomu. Naime, HT je danas dobio suglasnost regulatora - HAKOM-a da može dovršiti kupnju EvoTV-a od Hrvatske pošte. HT je s HP-om potpisao ugovor o kupnji stopostotnog udjela u društvu HP Produkcija, pružatelja usluge EvoTV, krajem studenog. Nisu imali obvezu prijave kupnje Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) budući da kupnja ne ispunjava prihodovne pragove te je u ovom slučaju odlučivao HAKOM. HT je tako dobio još 6 posto udjela na tržištu TV usluga, a usto mora ispoštivati četiri uvjeta. HT, naime, ne smije integrirati HP produkciji koja ima 24 zaposlena, već ih ostaviti kao zasebnu tvrtku, što su i namjeravali budući je HP produkcija nositelj koncesija.
Drugi uvjet jest da ne smiju odustati od frekvencijskih dozvola prije njihova isteka u listopadu 2021., treći uvjet je, pak, da moraju ponovno zatražiti frekvencijsku koncesiju. Četvrta mjera odnosi se na zaštitu konkurencije, odnosno HT sljedećih 18 mjeseci ne smije davati dodatne popuste korisnima na EvoTV uslugu uvjetovan prelaskom na fiksni internet HT-a. Kako poručuju iz HT-a, neće dizati cijene usluga, a s vremenom će ih svakako unaprijediti. Inače, za kupnju usluge EvoTV-a Hrvatska pošta odaslala je poziv svim operatorima koji posluju na hrvatskom tržištu, i prodaja se odvijala u ciklusima tijekom gotovo cijele protekle godine. Hrvatski telekom je naposljetku odnio pobjedu, odnosno Pošta ga je odabrala kao kupca, a iznos transakcije je za sada poslovna tajna.
HAKOM je gotovo tri mjeseca provodio duboku analizu tržišta, a provedena je bila i javna rasprava. Prigovora jest bilo, no naposlijetku je peteročlano Vijeće donijelo odluku (4 :1) u korist odobrenja kupnje. EvoTV je jednostavna usluga na hrvatskom PayTV tržištu, a koristi digitalni DVB-T signal koji se može primati putem postojeće antene. Dakle, imaju koncesiju za emitiranje zemaljskog TV signala i sklopljen ugovor s tvrtkom Odašiljači i veze, što je također bio dobar motiv za kupnju EvoTV-a.
EvoTV posluje od 2012. i trenutačno signalom pokriva 94 posto kućanstava u Hrvatskoj. EvoTV je krajem lipnja, imao 71.195 korisnika te 30 zaposlenika. Ukupni prihodi poslovanja EvoTV-a u prošloj su godini bili 57 milijuna kuna, što predstavlja tržišni udio oko 6 posto. HT grupa, što znači s Iskonom i Optimom ima 413 tisuća korisnika TV usluge, dok MAXTV ima 340 tisuća korisnika. HT će zaključenjem akvizicije EvoTV-a poboljšati svoju poziciju na rastućem PayTV tržištu i dodatno proširiti paletu svojih usluga.
HT je Hrvatski Telekom? Koji je u stvari u vlasnistvu njemoačkog T-COM-a. Smijurija. Prodajte sve, kad je bal nek je bal. Skupo nas kosta "Danke Deutchland"