Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) svojim je članicama preporučilo da ne sudjeluju u natjecateljskom dijelu 18. Festivala tržišnih komunikacija (FESTO 2010.), koji se u svibnju održava u Opatiji.
Tvrde kako je to rezultat neuspješnih pregovora koji su se proteklih mjeseci održavali između uprave HOZ-a (Hrvatski oglasni zbor), organizatora FESTO-a i HURA-e. Damir Ciglar, član uprave HURA-e i direktor Imaga, kaže da je HURA, kao predstavnica 34 reklamne agencije s ukupno 55% agencijskih proračuna za oglašavanje u RH, htjela aktivnije sudjelovati u radu FESTO-a. Predlagala se suradnja i postavljanje novih kriterija i pravilnika kreativnog dijela natjecanja, sudjelovanje u formiranju žirija te u definiranju koncepta završne svečanosti i dodjele nagrada.
- Nakon FESTO-a uvijek je bilo više problema nego koristi, puno negativnih komentara i nezadovoljnih reakcija članica HURA-e što smo željeli promijeniti, ali se nijedan naš prijedlog nije uvažio - kaže Ciglar.
HURA je upozorila upravu HOZ-a i na sukob interesa, kad je riječ o nositelju licencije za organizaciju FESTO-a, a kako je sve na kraju navelo na zaključak da Uprava HOZ-a ne radi na poboljšanju FESTO-a, prijedlog je članicama da ove godine ne nastupe na FESTO-u, a HURA će razmotriti i mogućnosti vlastite organizacije nacionalnog kreativnog natjecanja agencija za tržišne komunikacije.
upoznajte one koji nas farbaju...