Sajmovi

I na BAU Münchenu novi poslovi za hrvatske parketare

Drvoproizvod1
Jolanda Rak Šajn
24.01.2011.
u 14:19

Pred potpisivanjem smo ugovora s Rusima za oko 50.000 m2 parketa, a dobri kontakti ostvareni su i sa Skandinavcima te Talijanima, koji se sve više vraćaju, kazao je Igor Leščić iz Drvoproizvoda

EU je i dalje glavno tržište za hrvatske parketare, prije svega zbog kvalitete i kratkog roka isporuke svojih proizvoda, no okreću se i novim tržištima, poput Rusije i Turske s kojih stižu najave dobrih poslova, kratki je rezime upravo održanog BAU Münchena, najvećeg europskog sajma graditeljstva na kojemu je izlagalo i šest hrvatskih tvrtki - Parketi Požgaj, DIN Novoselec, Pan parket, Drvoproizvod, DIP Karlovac i Lipa. Nastup hrvatskih izlagača organizirao je Drvni klaster iz Delnica u kojemu kažu kako kriza više nije glavna gospodarska tema u Njemačkoj. Upravo se kroz jačanje graditeljskog sektora očekuje daljnja stabilizacija ekonomskog rasta, tako da se, tvrde, većina tvrtki u Hrvatsku vraća s najavama dobrih poslova u 2011. godini.

– Iznenađeni smo konkretnošću kupaca, a traži se sve veća diverzifikacija završne obrade, pa su ekološki premazi i obrade jako u trendu. Vesele nas brojni upiti iz Velike Britanije, Rusije ali i Grčke gdje se pregovara oko opremanja jednog stambenog naselja. Neki kupci nam se ponovno vraćaju, pa možemo reći da se isplatilo ulagati u distribuciju tijekom krize i zadržati orijentaciju na kvaliteti – kazao je Danijel Smiljanić iz Pan parketa.

Igor Leščić iz Drvoproizvoda tvrdi kako su u tvrtki zadovoljni velikim interesom tržišta. I u krizi su ulagali u nove tehnologije, oko 200.000 eura, što bi im, objašnjava,  trebalo omogućiti isporuku parketa prema najnovijim tržišnim trendovima, jer samo dobar finalni proizvod može naći put do sve zahtjevnijih kupaca.

– Pred potpisivanjem smo ugovora s Rusima za oko 50.000 m2 parketa, a dobri kontakti ostvareni su sa Skandinavcima te Talijanima, koji se sve više vraćaju – kaže Leščić.

Prema riječima Ivana Požgaja iz Parketa Požgaj u Njemačkoj danas prevladavaju pozitivni stavovi i reakcije kupaca. Parket velikih dimenzija je najtraženiji, a kako su iz te tvrtke na tržište izbacili proizvodnu inovaciju, troslojni seljački parket širine 40 cm i dužine do tri metra, javljaju se novi kupci, primjerice iz Velike Britanije, no u Požgaju su, napominje, ograničeni proizvodnim količinama, s obzirom na to da im treba vrlo kvalitetna sirovina. Tvrtka ima i prodajni salon u Münchenu, koji je tek ove godine postao rentabilan, ali bez ulaganja u distribuciju nemoguće je širiti tržišne pozicije.

– Prodaja kod kuće nam je pala i tu nismo optimistični pa ćemo i dalje inzistirati na izvozu – kazao je Požgaj.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije