PROMO

Intersnack Adria ove godine otkupljuje čak 19 tisuća tona krumpira lokalnih proizvođača

Intersnack Adria ove godine otkupljuje čak 19 tisuća tona krumpira lokalnih proizvođača
Foto: Promo
1/5
23.07.2020.
u 11:43

Potpora domaćim proizvođačima krumpira

Intersnack Adria, vodeći domaći proizvođač u kategoriji slanih grickalica, i u ovoj turbulentnoj godini nastavlja podržavati domaće proizvođače krumpira. Trenutačno je u tijeku otkup ranijih sorti industrijskog krumpira, a Intersnack Adria ove godine od lokalnih proizvođača s područja Hercegovca, Donjeg Miholjca, Međimurja i Slavonije planira otkupiti čak 19 tisuća tona krumpira za proizvodnju čipsa u tvornici u Hercegovcu.

Intersnack Adria tržišni je lider u kategoriji slanih grickalica na hrvatskom tržištu te ujedno najveći otkupljivač industrijskog krumpira u Hrvatskoj zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s 30-ak lokalnih kooperanata te sustavnoj modernizaciji proizvodnog pogona i skladišnih kapaciteta tvornice u Hercegovcu, u što je investirano ukupno 3 milijuna eura u zadnjih nekoliko godina.

„Unatoč turbulentnoj i neizvjesnoj godini zbog globalne pandemije koronavirusa, i dalje nastavljamo podržavati lokalne proizvođače, a ovogodišnji planirani otkup industrijskog krumpira za proizvodnju snacka u tvornici čipsa u Hercegovcu čak je 31 posto veći u odnosu na 2019. godinu. Lokalni uzgajivači krumpira naši su dugogodišnji partneri i ta suradnja nadilazi puki poslovni odnos otkupa sirovine. Rast količine otkupa i uspješna suradnja isto je tako uvelike rezultat stručnosti naših kooperanata u uzgoju vrhunskih sorti krumpira, u čemu se posebno trudimo pomoći im pružanjem sustavne podrške i ulaganjem u njihovo znanje, razmjenu iskustava, stručnost i kapacitete“, izjavio je Josip Cvetko, direktor tvornice u Hercegovcu.

Josip Cvetko, direktor tvornice u Hercegovcu i Marijo Puškarić, vlasnik Agro Puškarića
Foto: Arena Hospitality Group

U tvornici u Hercegovcu od 100 % hrvatskog krumpira već se niz godina proizvodi prvi i vodeći hrvatski čips, Čipi Čips, proizvod s tradicijom od 1977., ujedno i najpoznatiji brend u portfelju kompanije. Krumpir s hrvatskih polja od ove godine glavni je sastojak i internacionalnog brenda čipsa – Chio Chipsa, čiju je proizvodnju od 100 % hrvatskog krumpira Intersnack Adria s ponosom započeo u svibnju ove godine u tvornici u Hercegovcu.

„Proizvodnja Chio Chipsa u Hercegovcu dodatno je ojačala našu poziciju kao lidera u proizvodnji i distribuciji slanih grickalica u Hrvatskoj i regiji. Dodatno ulaganje u modernizaciju skladišta naš je primarni cilj u ovoj godini te smo upravo u procesu građenja novog skladišta gotove robe kako bi sve bilo na jednom mjestu – proizvodnja te skladištenje krumpira i gotove robe. U planu nam je i daljnji razvoj tvornice Hercegovac kao glavnog proizvodnog središta za ovu regiju. Uz sve navedeno, prioritet nam je nastavak četrdesetogodišnje uspješne suradnje s lokalnim uzgajivačima krumpira“, kazao je Josip Cvetko, direktor tvornice u Hercegovcu.

Kako bi potrošačima osigurao najbolju kvalitetu čipsa, Intersnack je sa svojim kooperantima tijekom godina testirao približno 80 sorti krumpira, zbog čega danas sa sigurnošću nude najbolju kvalitetu proizvoda. Sigurnost otkupa i zajednički dogovor o otkupnoj cijeni, isplata u dogovorenim rokovima te podrška u realizaciji dugoročnih investicija razlog su dugoročne uspješne suradnje kompanije i lokalnih proizvođača. Agro Puškarić najveći je kooperant Intersnacka Adria za nabavu sirovine na području općine Hercegovac, koji, uz krumpir, uzgaja i druge kulture (luk, češnjak, cikoriju, soju, pšenicu i mnoge druge).

Foto: Arena Hospitality Group

„Ponosni smo što imamo tako uspješnu dugogodišnju suradnju s renomiranim proizvođačem kao što je Intersnack Adria. Uvijek rado ističemo korektan i partnerski odnos suradnje jer je upravo on ključan. Ovih dana vade se rane sorte krumpira i voze ravno u tvornicu na preradu. Važno je spomenuti i kako se zahvaljujući dogovorenom otkupu i redovitim isplatama u rokovima već sada možemo pravodobno i kvalitetno početi pripremati za iduću sezonu. U ovim neizvjesnim vremenima to je iznimno važno za nas domaće poljoprivrednike jer, kao što je poznato, Intersnack sve otkupljuje od domaćih proizvođača“, kazao je Marijo Puškarić, vlasnik Agro Puškarića.

Intersnack Adria tržišni je lider u kategoriji slanih grickalica na hrvatskom tržištu. Najpoznatiji brendovi u portfelju kompanije su Čipi Čips, Chio, Kroki Kroket, Tip Top, Pom Bär i Nutline. Čipi Čips je prvi i vodeći hrvatski čips, brend s tradicijom od 1977., proizveden od 100 % hrvatskog krumpira. Zahvaljujući uspjehu kompanije i brenda Čipi Čips na hrvatskom tržištu, u tvornici u Hercegovcu od ove godine započinje proizvodnja čipsa internacionalnog brenda Chio, koji se također proizvodi od 100 % hrvatskog krumpira.

Foto: Arena Hospitality Group

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije