Avio kompanija Emirates zbog COVID-19 uvodi nove pogodnostiza putnike, pojednostavljuje ponovne rezervacije ili ostvarivanje povrata sredstava za zrakoplovne karte koje su izdane na svim globalnim tržištima na kojima posluje.
U slučaju otkazivanja leta i ograničenja putovanja nudi tri mogućnosti. Prva je zadržavanje karte što znači da će se sve karte rezervirane prije 31. svibnja za putovanja do 31. kolovoza automatski produžiti za 760 dana. Kad god se ponovno odluče putovati, a u roku od dvije godine od dana kad je njihova karta prvotno izdana, putnici jednostavno trebaju kontaktirati Emirates ili svoju putničku agenciju kako bi rezervirali novi let. Njihova će karta biti prihvaćena za bilo koji let do iste destinacije ili u neki drugi grad unutar iste regije u sklopu Emiratesove mreže bez naknada za promjenu. Oni koji pak žele rezervirati kartu i putovati u drugu regiju, to također mogu učiniti. U tom slučaju Emirates neće naplaćivati naknade za ponovno izdavanje karata već samo nadoplaćivati moguću razliku u cijeni.
Druga je mogućnost za putnike putnički vaučer koji će vrijediti godinu dana od datuma izdavanja vaučera, a moguće ga je i produžiti na još dodatnih godinu dana. Vaučer se može koristiti za bilo koji Emiratesov proizvod ili uslugu što znači da ga korisnici mogu upotrijebiti za troškove letova do bilo kojeg odredišta u bilo kojoj klasi ili za druge usluge. Na vaučer se neće primjenjivati naknade za promjene tako da će putnici imati više fleksibilnosti za promjenu datuma putovanja. Treća je mogućnost povrat sredstava. Korisnici koji se odluče zadržati kartu ili se odluče za putnički vaučer također mogu zatražiti povrat novca ako nisu u mogućnosti putovati, a za tu mogućnost neće biti nikakvih dodatnih penala.
Emirates je svojim korisnicima omogućio olakšani pristup ostvarivanju navedenih mogućnosti putem jednostavnog online obrasca.
- Putnička i zrakoplovna industrija imaju složene pravilnike o ponovnim rezervacijama ili povratu novca koji se razlikuju ovisno i o regulativama na različitim tržištima. Svjesni smo da razumijevanje tih koraka i procesa može biti zbunjujuće i frustrirajuće za putnike. Pandemija COVID-19 bez presedana je u cijelom svijetu, stoga bismo željeli zahvaliti našim korisnicima i partnerima na strpljenju. Iskreno se nadamo da će se naši korisnici odlučiti za naknadne rezervacije i da će opet letjeti s nama. U slučaju da se putnici ipak odluče za povrat sredstava, ti će zahtjevi biti obrađeni. Putnike molimo za razumijevanje jer će nam trebati određeno vrijeme budući moramo riješiti velik broj dosadašnjih zahtjeva - poručuje Adnan Kazim, glavni direktor komercijalnih poslova Emiratesa.