Janaf je obilježio 40. obljetnicu osnivanja, a u povodu toga najavio je nova ulaganja u podvodni naftovod otok Krk – kopno i daljnje investicije u Omišlju na svečanoj akademiji kojoj su nazočili visoki gosti iz političkog, gospodarskog, znanstvenog i društvenog života te članovi Diplomatskog zbora.
– Počet će se s gradnjom podmorskog naftovoda otok Krk – kopno i u pripremi je projekt dogradnje Terminala Omišalj. To će otvoriti nove šanse daljnjeg razvoja i uspješnog poslovanja Janafa s povećanjem skladištenja nafte i derivata te realizacijom projekta Jadranskog centra za skladištenja nafte i derivata u Omišlju – istaknuo je predsjednik uprave Janafa Dragan Kovačević obraćajući se okupljenima. Objasnio je da su investicije u infrastrukturu naročito bitne u ovom trenutku, kada se preslaguje svjetska energetska scena. Janaf nije monopolistička tvrtka, tvrdi Kovačević, nego se bori s jakom konkurencijom u regiji među kojima su i MOL i Gazprom te više od 67 posto ukupnih prihoda ostvaruje izvozom.
Janaf je odličan primjer drugima
– Pozicionirate se u svom poslovanju kao značajna energetska i najbolja infrastrukturna tvrtka u Hrvatskoj pa i u regiji. Pridonosite stabilnom poslovanju i u sinergiji s ostalima stvarate sliku Hrvatske kao poželjne i privlačne potencijalnim ulagačima – prigodničarski je istaknuo predstojnik Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom Mladen Pejnović, dok je ministrica graditeljstva i prostornog uređenja Anka Mrak Taritaš istaknula da je Janaf i njegova bruto dobit, koja bilježi rast u posljednjih nekoliko polugodišta, odličan primjer i drugim kompanijama kako trebaju funkcionirati.
Janaf je 29. kolovoza 1974. godine upisan u registar nadležnog suda u Rijeci. Sustav Janafa projektiran je i građen u razdoblju od 1974. do 1979. godine. Uz transport nafte, značajne djelatnosti Janafa su i skladištenje nafte i naftnih derivata te prekrcaj tekućih tereta. Ukupna duljina cjevovoda iznosi 622 kilometra i prolazi teritorijem deset hrvatskih županija. Janaf ima ukupno 1,54 milijuna m3 kapaciteta za skladištenje nafte i 202.000 m3 za skladištenje naftnih derivata. Od 1979. do danas transportirano je 198,8 mil. tona nafte te je na Terminalu Omišalj prihvaćeno i prekrcano 2680 tankera sirove nafte i derivata.
>>Investicije JANAF-a i Agrokora hrvatsko tržište dižu iz crnila
>>Janaf uložio milijardu kuna u tri projekta
zamisli....on će početi graditi ...pazi....podvodni !!!....duljine 500m...uh koji graditeljski poduhvat ! nekak si mislim da je to 9. svjetsko čudo...kaj ne?