PROMO

Lonia d.d. ove godine ima razloga za slavlje

Lonia
Foto: Promo
1/3
29.08.2019.
u 12:50

Naime, u prvom polugodištu ove godine ostvarila je najbolji rezultat u svojoj povijesti! Ovaj odličan uspjeh rezultat je sinergije više faktora, a prije svega aktivnosti nove Uprave i izvanrednog zalaganja svih djelatnika u provođenju brojnih projekata.

Jedan od njih upravo završava, a pokazao se kao pun pogodak kako za Loniu, tako i za partnere koji su sudjelovali. Radi se o nagradnoj igri "Ubodi i ti nagradu - u Loniji kupnja za čas i Citroen C4 Cactus je vaš" koja završava 31.08.2019., a u kojoj je sudjelovalo 15 najvećih hrvatskih dobavljača. Svi oni će sudeći po rezultatima, zasigurno imati interesa sudjelovati i iduće godine. Ono po čemu se ova nagradna igra izdvaja od ostalih jesu 244 "lokalne" nagrade koje će se izvlačiti iz svake nagradne kutije (po jedna za svaku prodavaonicu),  kako bi se prije izvlačenja glavne nagrade, nagradili Kupci iz svih regija na kojima Lonia posluje.

U tijeku je i drugi veliki projekt pod nazivom Lonia maksi. Radi se o brendiranju 13 najvećih prodavaonica s odjelom svježeg mesa i generalno širim asortimanom po vrlo povoljnim cijenama. Cilj brendiranja je olakšati promotivne aktivnosti za ovu skupinu prodavaonica, budući je kampanja s odličnim akcijskim cijenama svježeg mesa, voća i povrća  u punom jeku. (Popis Lonia maksi prodavaonica dostupan na www.lonia.hr.)

Foto: Arena Hospitality Group

Osim tjednih popusta, u Lonia maksi prodavaonicama sproveden je i projekt  "POVOLJNO" (tzv. every day low prices), kojim je Kupcima garantirana povoljna kupovina za 700 artikala poznatih proizvođača (brendova) i proizvoda robne marke po konkuretnim cijenama na tržištu. To znači da Kupac više ne mora uspoređivati cijene s konkurencijom, jer sa sigurnošću može kupovati povoljno u svim Lonia maksi prodavaonicama. Artikli pokrivaju sve najvažnije robne grupe i označeni su žutim etiketama koje imaju dodatak “POVOLJNO!". Iako se radi o vrlo "svježem" projektu koji nije bio popraćen posebnom marketinškom kampanjom, reakcije Kupaca su vrlo pozitivne i vijest o povoljnim cijenama se širi prirodnim putem.

U pripremi su i novi projekti kojima Lonia namjerava nagrađivati svoje Kupce, a koji će sasvim sigurno utjecati na ostvarivanje još boljih rezultata do kraja godine.

Za uspješno provođenje svih projekata i poslovnih aktivnosti, Uprava Lonie se ovim putem zahvaljuje svim svojim djelatnicima na profesionalnom izvršenju zadataka i uloženom naporu proteklih mjeseci.

Foto: Arena Hospitality Group

I jedna vijest koja posebno veseli, a dolazi iz Vinarije Jaram, jest brončana medalja za Vino Jaram Škrlet, berba 2018. osvojena na ovogodišnjoj poznatoj svjetskoj izložbi vina DECANTER, održanoj u svibnju u Londonu. Za nagradu je zaslužan isključivo gosp. Jaram Krste Tomislav, izvršni direktor Spuga.k d.o.o. (jedne od članica Grupe Lonia), kojem čestitamo na ovom izvanrednom uspjehu!

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije