Večera u njujorškom restoranu Delmonico's, na kojoj su domaćini bili ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, okupila je pedesetak gostiju. Odazvali su se poslovni partneri i predstavnici medijskih kuća poput Huffington Posta, New York Timesa, CNN-a, Fodorsa, Travel + Leisurea, The Daily Food & Wine. Uzvanicima su servirana tradicionalna jela hrvatskih regija poput škampa na buzaru, školjki, tartufa, janjetine i štrudli, a točena su vrhunska vina; graševina Galić, malvazija Festigia Agrolaguna i Kozlovića, pošip vinarije Jako vino, plavac vinarije Miloš te dingač vinarije Bura i Ambre Bibich. Među gostima je bila i Liz Aiello, supruga pobjednika nagradne igre Hrvatske turističke zajednice organizirane na Twitteru za vrijeme američkog Super Bowla, koji je osvojio nagradno putovanje u Rovinj.
- Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora, a to naši gosti sve više prepoznaju. Važan segment naše raznolike ponude je svakako eno-gastronomija koju i Strategija razvoja turizma definira kao jedan od ključnih proizvoda kada govorimo o povećanju turističkog prometa i produljenju sezone - rekao je Lorencin, koji je zadovoljan posjetom s američkog tržišta ali 'rezultati mogu biti i bolji zbog čega i provodimo ovakve promotivne aktivnosti'.
Direktor Ivičić je naglasio kako je Hrvatska među američkim turistima nova destinacija i da upravo radi toga očekuje sve više američkih gostiju.
- Jedan od glavnih ciljeva Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma je otvaranje novih tržišta i mogućnosti. Da bi u tome uspjeli moramo konstanto unaprjeđivati našu turističku ponudu i tako stvarati nove motive dolazaka u našu zemlju. Jedan od važnijih motiva je svakako hrvatska eno-gastro ponuda koja je vrlo raznolika i bogata - naglasio je Ivičić.
>> Ratomir Ivičić: Nema slogana koji se svima sviđa