Stara Tvornica duhana u Rovinju i ove će jeseni biti glavno okupljalište medijskih, marketinških i PR stručnjaka. Od 19. do 22. rujna tamo se šesti put održava Weekend Media Festival na kojem će se čuti brojna predavanja domaćih i stranih predavača, razmjenjivati iskustva, ali i sklapati buduće poslovne suradnje.
Aduti festivala
\"Festival će i ove godine ugostiti oko 4000 sudionika, a očekujemo još više gostiju iz regije, posebice iz Srbije gdje smo se nedavno uspješno predstavili\", kazao je Tomo Ricov, direktor Festivala, dodajući da je WMF prerastao u festival na kojem se ne okupljaju samo stručnjaci iz medijske već iz svih industrija. Neki od aduta među predavačima WMF-a svakako će biti Tom Buday iz marketinga Nestlea, koji će govoriti o komunikaciji s potrošačima u digitalnom svijetu, te Nir Korczak iz izraelskog Googlea. Zanimanje publike zasigurno će izazvati i Viktor Marohnić, jedan od pokretača uspješnog hrvatskog startupa ShoutEm, a predavanjem \"Zašto je baš Pekarna Vjesnik vaš klijent iz snova\", sudionike će pokušati upozoriti na to kako se na \"malim klijentima\" može napraviti \"velik posao\".
Dobre i loše strane ulaska Hrvatske u EU komentirat će dva vrhunska novinara Wall Street Journala i Daily Telegrapha koji su već godinama stacionirani u Bruxellesu.
\"Hejtanje\" na mrežama
Panel \"Hejtanje na društvenim mrežama\" bavit će se onima koji, pod raznim pseudonimima, na internetu rado vrijeđaju sve i svakoga. U sklopu WMF-a i ove će se godine održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, a prvi put dodjeljivat će se nagrade SomoBorac.