U organizaciji Instituta za inovacije održan je drugi po redu Market Research Colloquium; program namijenjen menadžerima, znanstvenicima, konzultantima, analitičarima i svim onima koji se u svom radu intenzivno oslanjaju na obradu i upravljanje podacima. Tijekom četverodnevnog programa, polaznicima je predstavljena SEM metoda (structural equation modeling) i konkretna primjena iste u softverskim rješenjima AMOS i Smart PLS.
Program je započeo uvodnim predavanjem, kroz koje se postavila teorijska osnova multivarijatne analize podataka, nastavno na koje je kao predavač nastupio prof. Joe F. Hair s Kennesaw State sveučilišta, autoritet i svjetski stručnjak u području multivarijatne analize te autor istoimenog bestselera ‘Multivariate Data Analysis’, citiranog više od 25,000 puta. Tijekom predavanja, paralelno s teorijom, profesor Hair je iznosio i relevantne primjere, kako bi polaznicima bolje približio ovu složenu, ali ujedno i neophodnu metodu za uspješno donošenje odluka u poslovanju.
Kvaliteta samog programa očituje se i u ograničenom broju polaznika, čime je omogućen individualan pristup i bolja interakcija, sve kako bi polaznici uspješno usvojili nova znanja i vještine. Profesor Hair je ukazao na važnost savladavanja ove napredne statističke tehnike, budući da se kontinuiranom primjenom statističke analize u poslovanju povećava točnost u predviđanju budućnosti, a koja je ključna za uspješno vođenje poduzeća te opstanak na visoko konkurentnom tržištu.
Za vrijeme trajanja programa Market Research Colloquium, polaznici su također dobili priliku postavljati pitanja vezana uz probleme na svojim vlastitim istraživanjima, gdje su direktnu pomoć dobili od svjetskog stručnjaka iz tog područja. Program je zatvoren zaključnim predavanjem regionalnog stručnjaka te svečanom dodjelom certifikata.
Dovodeći najbolje svjetske stručnjake Institut za inovacije svojim programima ukazuje na važnost ulaganja u cjeloživotno obrazovanje, koje u konačnici jedino može dovesti do stvaranja dodatne vrijednosti.