ČLAN UPRAVE BIPE

Markus Geyer: U Hrvatsku ćemo investirati 260 milijuna kuna

Markus Geyer
Foto: ''
27.08.2014.
u 14:30

Značajan broj ljudi u Hrvatskoj još nije posjetio nijednu od drogerija

U Hrvatskoj još ima prostora za rast. Tržišni udio drogerija u neprehrambenoj kategoriji u Hrvatskoj je 33 posto, a u Austriji veći od 40 posto, što konceptom koji nudimo želimo promijeniti. Znamo da značajan broj ljudi u Hrvatskoj još nije posjetio nijednu od drogerija, kaže Markus Geyer, član uprave Bipe Hrvatska, koja je od 2007. u Hrvatskoj otvorila 63 poslovnice, u prosjeku 10 godišnje, ima više od 300 zaposlenih i nametnula se kao jedan od vodećih igrača na hrvatskom drogerijskom tržištu teškom oko 1,4 milijarde kuna. U razgovoru za Večernji list Geyer otkriva kakvi su planovi tog lanca u vlasništvu njemačke Rewe grupe, suradnji s domaćim dobavljačima, kupcima, daljnjim investicijama…

Jeste li zadovoljni poslovanjem u Hrvatskoj? Uz konkurenciju poput Kozma, Müllera i DM-a, krizu te pad osobne potrošnje nije lako, no vaši su prihodi lani rasli 30-ak posto.

Da, u pravu ste, ekonomske okolnosti posljednjih pet godina uz tri jaka konkurenta, koja također rade odličan posao, nisu olakšale razvoj novog brenda. U 2012. smo rasli oko 22%, najviše zato što Bipin tim ljudi svaki dan daje najviše od sebe kako bi pridobili nove kupce i pokazali im da imamo odličnu ponudu. Lani smo uprihodili 248 milijuna kuna, što je rast od 21,99% u odnosu na prethodnu godinu, a u prvoj polovici ove godine rastemo 10% u odnosu na godinu prije. Usto, mi smo još uvijek u ekspanziji te investiramo u tržište, što je također uzrok našeg rasta.

Koliki su lani bili prihodi na razini grupacije?

Rewe grupa u 2013. je ostvarila promet od 50,6 milijardi eura sa 330.000 zaposlenih. U Bipi, koja je trenutačno prisutna u dvije zemlje, Austriji i Hrvatskoj, imali smo otprilike 4000 zaposlenih uz promet od 1,1 milijardu eura.

Koliki udjel sada držite u RH?

Nažalost, trenutačno ne postoji izvor koji obuhvaća sve kategorije i sve konkurente. U Nielsen panelu drogerija imamo manji dvoznamenkasti broj koji svakako želimo udvostručiti u sljedećih pet godina.

S obzirom na to da je i Billa dio Rewe grupe, koristite li kakve sinergijske prednosti?

Svakako. Zajednički kupujemo dio asortimana te na nekim lokacijama imamo poslovnice zajedno. Također, dijelimo dio administracije i logistike.

Kako komentirate odlazak nekih skupljih drogerijskih brendova poput Limonija iz Hrvatske?

Mislim da je to normalan razvoj tržišta, s obzirom na činjenicu da su novi konkurenti ušli na tržište, moralo je doći do konsolidacije.

Kakvi su vam daljnji planovi u ovoj godini?

U Hrvatsku smo dosad investirali više od 170 milijuna kuna. Ove godine otvorili smo već šest poslovnica i otvorit ćemo minimalno još četiri-pet. Plan je da u idućih nekoliko godina u Hrvatskoj imamo 120 poslovnica, što će činiti investiciju od ukupno 260 milijuna kuna od starta Bipe u 2007. godini.

Koliko udjela čine hrvatski proizvodi u Bipi?

Ne mogu vam reći točan udio, ali znam da je premalen. Osobno bih volio da ih je više te više prilika kako bi se eksponirali.

Ima li mogućnosti za poboljšanje suradnje kako bi njihovi proizvodi dospjeli na police Bipe i u Austriji?

Svakako da ima. Hrvatska ima odlične proizvode. Primjerice, moj najdraži gel za tuširanje je onaj hrvatskog proizvođača. No ono što nedostaje i gdje je potrebno poboljšanje jest marketing.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije