Unatoč krizi i smanjenoj potrošnji, McDonald's je u Hrvatskoj 2012. uspio ostvariti rast prihoda od sedam posto u odnosu na godinu prije. Popularni lanac brze prehrane lani je ostvario 251 milijun kuna prihoda, a rastu i novim investicijama nadaju se i ove godine. Hrvoje Valent, voditelj odjela razvoja, pravnih poslova i odnosa s javnošću tvrtke Globalna hrana (koja je nositelj McDonald'sove franšize), istaknuo je kako su jako zadovoljni postignutim poslovnim rezultatima, posebice uzme li se u obzir okruženje kontinuirane recesije, povećane nezaposlenosti i nelikvidnosti, ali i višeg PDV-a, koji je 2012. godine iznosio 25 posto, piše Poslovni dnevnik.
Ulaganja su lani uglavnom bila usmjerena na otvaranje novih McDonald'sovih restorana, preuređenje postojećih, razvoj poslovanja, nove tehnologije te otvaranje McCaféa - ekstenzije brenda koji se intenzivno razvija na hrvatskom tržištu. Upravo u McCaféu, dodaje Valent, vide nišu za rast, a kao destinacija za kavu i kolače u Hrvatskoj su već ostvarili vodeću poziciju. No, ulaskom Hrvatske u Europsku uniju McDonald'sovi bi se restorani mogli suočiti s većom konkurencijom, koje zasada praktički nema, barem ne u vidu popularnih stranih lanaca brze prehrane.
"Naravno da je ulaskom u EU pitanje vremena kada će se na tržištu proširiti i drugi lanci. No, mislim da nama KFC, ili možda Burger King, nisu tolika konkurencija kolika su nam konkurencija lokalni trgovci hranom poput pekarnica ili raznih 'pizza cutova'", kazao je Pavel Pavliček, član Uprave tvrtke Globalna hrana.
>>Vjenčanje u McDonaldsu? Nema problema!