U iduća dva mjeseca Mercator-H na području sjeverozapadne Hrvatske otvorit će 20 trgovina novog formata Getro market, namijenjenih kupcima niže i srednje platežne moći, kojima, tvrde, kroz linije robne marke Getroa nude odabrane proizvode po cijenama nižim 10 do 50 posto. Prve 22 trgovine Getro marketa otvorene su krajem studenoga u bivšim trgovinama Presoflexsa u Slavoniji - u Slavonskom Brodu, Požegi, Našicama, Okučanima, Novoj Gradiški, Davoru, Pleternici, Starom Petrovu Selu, Sibinju i Rataru, a jučer je otvorena i prva takva Getroova trgovina u Zagrebu u Travnom.
Hrvoje Štrorga, predsjednik uprave Mercatora Hrvatska, kazao je nedavno za Večernji list kako su odmah po akviziciji Getroa započeli analizu poslovanja pojedinih trgovina na mikrolokacijama koje ne gravitiraju velikim gradskim centrima i razvijali ideju da na područjima slabije kupovne moći ponude bolji odgovor kroz asortiman i kroz cijene. Jedna od najvećih vrijednosti Getroa u njegovoj je trgovačkoj marki – čak 30-ak linija proizvoda u suradnji s domaćim, lokalnim proizvođačima koji prema kvaliteti i potencijalu pariraju poznatim brendovima, kazao je ističući kako je udjel proizvoda trgovačke marke u odnosu na cjelokupnu ponudu u Getrou 25% u maloprodaji i 35% u veleprodajnom segmentu i stalno ostvaruje rast. U linijama poput Grandija kupci, primjerice, vide kvalitetnu alternativu poznatim i skupljim brendovima.
- Osim strategije niskih cijena, Getro market nastavlja opredjeljenje Mercatora da kroz svoj trgovački lanac potiče rast i razvoj domaćih proizvođača pa će u prvom zagrebačkom Getro marketu, ponudu robne marke sačinjavati preko 60% proizvoda hrvatskih proizvođača i dobavljača – izjavio je povodom jučerašnjeg otvorenja zagrebačke trgovine novog formata Tomislav Bagić, direktor maloprodaje društva Mercator-H.
Grupa Mercator, u čijem sastavu posluje i Mercator-H, u ovoj bi godini, doznajemo, trebala ostvariti 2,78 milijardi eura čistih prihoda, što predstavlja 5,2% rast u odnosu na 2009. godinu. Trenutno posluje na sedam tržišta, pri čemu je najveći trgovac proizvodima svakodnevne potrošnje na tržištu Slovenije i Crne Gore, drugi najveći trgovac na tržištu Hrvatske i Srbije i treći najveći trgovac na tržištu BiH. Na tržišta Albanije i Bugarske Mercator je ušao tijekom 2009., a u slijedeće dvije do tri godine namjerava, u skladu sa planiranim strateškim usmjerenjem, započeti i poslovne operacije na tržištima Makedonije i Kosova.
Rast prihoda Grupa postiže organskim rastom i akvizicijama. Ovu su godinu obilježila tri strateška povezivanja s hrvatskim trgovačkim lancem Getro, s crnogorskom Panto grupom te sa srpskim poslovnim sistemom Coka.