Metro Cash & Carry Hrvatska predstavio je danas jedinstveni internetski portal za pizzerije i špageterije www.finapapizza.com. Lansiranjem specijaliziranog portala nastavlja se projekt “Pizza - recept odlične suradnje”, pokrenut u listopadu ove godine, u sklopu nove strategije segmentiranja kupaca Metro Cash & Carryja, a za 2010. najavljeni su i edukacijski programi u suradnji s talijanskom školom i internet portalom Pizza.it.
Portal je primarno usmjeren prema krajnjim potrošačima, ali istovremeno predstavlja važan oblik podrške Metroovim kupcima, koji se na stranicama portala mogu besplatno oglašavati. Trenutno se na portalu nalaze podaci za oko 350 pizzerija i špageterija, a plan je Metroa da u narednih pola godine bude njih oko 800.
Posjetitelji na portalu mogu, prema različitim kriterijima (naziv, lokacija, dostava i dr.), pretraživati opsežnu bazu pizzerija i špageterija koja sadrži detaljne opise objekata i usluga, jelovnike i cijene, fotografije i dodatne informacije koje pizzerija želi predstaviti. Osim detaljnog preglednika, portal nudi i razne zabavne sadržaje kao što su recepti, gastro info, druga strana pizze i video.
- S prometom od 2,4 milijarde kuna u 2008. i rastom od 7 posto u odnosu na 2007., jedna smo od vodećih tvrtki na tržištu poslovne potrošnje u Hrvatskoj. No smatramo da je za uspješnu budućnost tvrtke u sve kompleksnijem poslovnom okruženju potrebno ulagati dodatne napore i prilagođavati strateške smjernice zahtjevima sadašnjih i budućih kupaca. Zato smo pokrenuli program MCC 2012 - predani izvrsnosti, kojim do 2012. godine planiramo prilagoditi poslovanje novim izazovima na tržištu. Dio tog programa je nova strategija segmentiranja kupaca, a projekt Pizza - recept odlične suradnje i portal Finapapizza.com prvi su u nizu projekata u sklopu nove strategije - rekao je Adriaan De Wit, predsjednik uprave Metro CC Hrvatska.
Program ‘MCC 2012’ bazira se na projektima kojima se Metro Cash & Carry obraća uskim segmentima profesionalnih kupaca, s namjerom da uz nove komunikacijske platforme, edukacijske sadržaje i bolju razmjenu informacija razvije još kvalitetniji odnos s kupcima te asortiman i uslugu prilagodi njihovim specifičnim potrebama. Kupci su podijeljeni u četiri osnovne skupine - ugostitelji, trgovci, uslužne djelatnosti te poduzeća i uredi.