Poštanske usluge u Hrvatskoj trenutačno pružaju 23 tvrtke, za što je zaslužna potpuna liberalizacija tržišta koja se dogodila početkom godine.
Kako je javnost obavijestio HAKOM, tijekom trećeg tromjesečja ove godine pojavilo se nekoliko novih davatelja poštanskih usluga, među kojima je i jedan veliki međunarodni koji djeluje u gotovo čitavoj Europi.
U trećem kvartalu tekuće godine pruženo je ukupno 80,8 milijuna usluga, od kojih je najveći dio ostvarila HP-Hrvatska pošta koja je i dalje vodeća na tržištu s udjelom od približno 72 posto. Jača konkurencija donijela je i inovativne usluge i mogućnosti većeg izbora.
U budućem razdoblju, kažu u HAKOM-u, očekuje se daljnje prilagođavanje potrebama korisnika uvođenjem novih usluga koje će, ili zamijeniti postojeće ili stvoriti novu potražnju. Bilježi se blagi rast broja paketa uz povećanje udjela tih usluga na ukupnom tržištu.