Tisak

Na kioscima novi proizvodi, a prihodi bolji u odnosu na lani

Kiosk Tiska
Sanjin Strukić/PIXSELL
10.08.2017.
u 11:23

Tisak je proširio suradnju s Philip Morrisom, a pokrenuo s Japan Tobaccom. Bez obzira na obustavu plasmana u krizi, minus manji.

U Agrokorovu Tisku, na oko 950 kioska u zemlji, proširena je ponuda proizvoda Philip Morrisa, a prvi puta prodavat će se i proizvodi Japan Tobacca. Uz BAT-ove proizvode, sada se na kioscima može naći cijeli asortiman Philip Morrisa – Marlboro, Philip Morris i Chesterfield, Murati, te proizvodi Japan Tobacca - Winston, Camel i Sobranje.

S početkom krize u Agrokoru, Philip Morris je obustavio distribuciju proizvoda, što je stvorilo ozbiljne poremećaje u poslovanju Tiska, no nisu bili jedini koji su to učinili, jer je velik broj, pretežito stranih kompanija, poput Coca Cole, obustavilo isporuku zbog neplaćenih računa, a nakon postavljanja izvanredne uprave tražile su avansno plaćanje, što je stvorilo pritisak na tekuću likvidnost.

Restrukturiranje poslovanja

Naime, do travnja su rokovi plaćanja dobavljačima bili dulji, a izvanredna uprava odmah je ukinula tu dugogodišnju praksu i rokove skratila. No osim stranih proizvoda u jednom trenutku se na kioscima Tiska nisu kupiti ni ZET-ove karte, bonovi za HT i TELE2, parkirne karte, biljezi, markice, komercijalna roba... Prije tri mjeseca postavljena je nova uprava Tiska koju predvodi Danko Duhović, a u kratkom roku uspjeli su vratiti sve ključne dobavljače na police Tiska i stabilizirati poslovanje.

Pa tako u odnosu na ranije godine kada su prihodi imali dvoznamenkasti minus, ove godine je taj minus jednoznamenkasti. Novi ugovori povećat će promet, a upravo je operativno poslovanje trenutačno najbitnije za tvrtke koncerna. Pa će se u sljedećem razdoblju i konačno početi koristiti puni tržišni potencijal, što godinama nije bio slučaj.

Tisak, kao i ostale sastavnice koncerna, u procesu je restrukturiranja poslovanja, a sljedeći mjesec bit će objavljena financijska izvješća. U procesu nagodbe, svi će ići na prodaju, a takva će situacija biti i s Tiskom. Već se je u nekoliko navrata nagađalo kako je interesent za Tisak BAT, koji je i jedan od dioničara Tiska.

    

 

Komentara 4

HR
Hrabraja
12:05 10.08.2017.

Iz principa ne kupujem na Tisku niti olovku, digli su cijene na moru 100%. Voda od 0'5l kosta 9 kn. Ako sam kupac tiska onda ocekujem istu cijenu i uslugu u cijeloj Hrvatskoj. Ucite od velikih i uspjesnih, ne morate ici daleko, samo navratute do Lidla.

BE
BeroII
13:11 10.08.2017.

Hrabraja, a kakva su pravila ponašanja i cijene svih drugih kompanija ? ? ? A Lidl i nije baš takva firma koju treba uzimati za primjer.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije