Čak 40 posto stvari koje ljudi kupe u supermarketima nije im potrebno niti su ih namjeravali kupiti, pokazalo je britansko istraživanje. Trgovci u rukavu imaju brojne trikove da ostane tako. Jedan od njih je stavljanje košarica na slabo vidljiva mjesta. U interesu im je da se poslužite kolicima koja je mnogo lakše natrpati stvarima koje uopće niste željeli kupiti.
Redovi između polica ugodno su široki jer su istraživanja pokazala kako žene često odustaju od kupnje ako im netko u trgovini košaricom slučajno očeše stražnjicu, a dosadna glazba koja se pušta u trgovinama ni ne služi tome da vas zabavi, nego potiče trpanje u kolica.
Čak 40 posto stvari koje ljudi kupe u supermarketima nije im potrebno niti su ih namjeravali kupiti, pokazalo je britansko istraživanje. Trgovci u rukavu imaju brojne trikove da ostane tako. Jedan od njih je stavljanje košarica na slabo vidljiva mjesta. U interesu im je da se poslužite kolicima koja je mnogo lakše natrpati stvarima koje uopće niste željeli kupiti.
Redovi između polica ugodno su široki jer su istraživanja pokazala kako žene često odustaju od kupnje ako im netko u trgovini košaricom slučajno očeše stražnjicu, a dosadna glazba koja se pušta u trgovinama ni ne služi tome da vas zabavi, nego potiče trpanje u kolica.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.