GOSPODARSTVO

Neizvjesnost zbog Brexita i vojnih sukoba gušile zamah turističke industrije u Njemačkoj

Berlin
Foto: Annette Riedl/DPA/PIXSELL
1/3
19.12.2019.
u 07:19

Brojke svjedoče o općenito opreznijem ozračju među njemačkim potrošačima. Za njemačko je gospodarstvo ključan izvoz, a brexit i međunarodni trgovinski sukobi uzdrmali su zaposlenike. S druge strane, dobra situacija na tržištu rada, sve veća primanja i niske kamatne stope redom su imali pozitivan učinak.

Neizvjesnosti izazvane brexitom i globalnim trgovinskim sukobima smanjile su kod njemačkih građana u ovoj godini želju za putovanjima unutar Njemačke, pokazalo je najnovije istraživanje. 

Studija izrađena za Savezno udruženje njemačke industrije turizma (BTW) pokazala je da njemački građani planiraju oko 0,5 posto više dana provesti na putovanju u 2020. nego u ovoj godini.

To znači da je zamah industrije usporio u usporedbi s razdobljem na prijelazu s 2018. na 2019. godinu, ali da ostaje pozitivan.

Proma preliminarnim podacima, broj dana privatnih putovanja građana u ovoj je godini pao za 0,5 posto u odnosu na godinu ranije, na oko 1,704 milijardi.

Iako su ljudi više odlazilil na višednevna putovanja( dva posto više nego u godini ranije), manje su pak odlazili na jednodnevna putovanja (šest posto manje).

Predsjednik BTW-a Michael Frenzel rekao je da je situacija s putovanjima u inozemstvo bila dobra, no da su jednodnevna putovanja utjecala na ukupnu brojku. "Izazivanje srama kod ljudi koji putuju zrakoplovima i kruzerima, o čemu se naveliko govorilo, nije utjecalo na ponašanje putnika", rekao je.

Brojke svjedoče o općenito opreznijem ozračju među njemačkim potrošačima. Za njemačko je gospodarstvo ključan izvoz, a brexit i međunarodni trgovinski sukobi uzdrmali su zaposlenike. S druge strane, dobra situacija na tržištu rada, sve veća primanja i niske kamatne stope redom su imali pozitivan učinak.

BTW-ov indeks uključuje kratka putovanja, dnevna i višednevna putovanja, bilo da se radi o odlascima u posjet obitelji u Njemačkoj, odlascima na odmor na Sredozemno more ili na kruzere, a objavljuje se dva puta godišnje.

Mjesečni indeks potrošačke klime koji izrađuje agencija GfK, dobiven ispitivanjem među 2.000 ispitanika, koristi se, među ostalim, u izradi BTW-ova indeksa.

Turbulencije izazvane bankrotom Thomasa Cooka nisu uključene u najnovije podatke. No, veliki turoperatori nedavno su izvijestili o povećanom bukingu za zimsku i ljetnu sezonu 2020., primjećuje dpa.

Berlin
1/37
Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije