Gideon Brothers, hrvatska tvrtka za robotiku i softverska rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji, svoj je peti rođendan obilježio novim vizualnim identitetom i novim imenom – Gideon.
Najavili su predstavljanje nove serije rješenja kojima će prvi put moći automatizirati niz specifičnih operacija rukovanja materijalom. Međunarodni tim u posljednjih se godinu dana udvostručio na 140 zaposlenih u Hrvatskoj, SAD-u i Njemačkoj. Ta će brojka, kako su najavili, nastaviti rasti, a već imaju više od 30 otvorenih pozicija.
Direktorica marketinga u Gideonu Sanja Buterin pojasnila je da novi vizualni identitet održava novu energiju i redefinirani fokus na razvoj najboljih rješenja za specifične, kompleksne izazove kupaca.
- Evolucijom brenda želimo bolje komunicirati širinu naše ekspertize - rekla je S. Buterin. Širenje razvoja i međunarodnih operacija u Gideonu, praćeno intenzivnim zapošljavanjem, dolazi nakon prošlogodišnje dokapitalizacije Serije A, vrijedne 32 milijuna USD, kojom je predvodila tvrtka Koch Disruptive Industries.
- Iza novog looka i dalje je ista tvrtka i isti tim – iako smo sada još veći i bogatiji talentom. Jednako smo posvećeni našoj viziji: pomoći čovječanstvu da ostvari eksponencijalni rast kapaciteta globalnih lanaca opskrbe - rekao je Matija Kopić, suosnivač i glavni izvršni direktor Gideona.
>> VIDEO Ministar Tomislav Ćorić komentirao Inu i Damira Vanđelića