Sredinom studenog uz specijalizirane stranice za automobile i nova web stranica za nekretnine - nekretnine.net

Oglasnik učetverostručio dobit od interneta

man_oglasnik_tx.jpg
import
21.11.2006.
u 13:25

U trećem tromjesečju ove godine, tvrtka Oglasnik ostvarila je prihod od 19,06 milijuna kuna te rast od 21,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rast ostvaren na tiskanim izdanjima iznosi više od 19 posto, dok je rast prihoda ostvaren na internetskim izdanjima u odnosu na prošlu godinu učetverostručen.

Početkom godine Oglasnik je, naime, krenuo u razvoj tiskanih i internet izdanja. Pokrenuta su dva specijalizirana tiskana izdanja – Oglasnik Automoto i Oglasnik Nekretnine, pa je razvojem poslovanja i širenjem svojeg portfelja Oglasnik u prvom polugodištu ostvario prihod od 35,1 milijuna kuna i rast prihoda od 16,1 posto u odnosu na prošlu godinu, te 8,7 posto rasta u EBITDA.

U prvih devet mjeseci ove godine ostvaren je pak ukupan prihod od 54,17 milijuna kuna. U tom razdoblju rast prihoda na tiskanim izdanjima iznosi 16,5 posto, dok je prihod ostvaren na internetskim izdanjima povećan tri i pol puta. Pokrenute su i nove redizajnirane web stranice Oglasnik.hr i nove specijalizirane stranice za automobile Auti.hr, što je također povećalo prihode, a potom i još jedno novo tiskano izdanje, oglasnik za kućne ljubimce, i nova web stranica specijalizirana za nekretnine – Nekretnine.net.

Prema riječima Gordana Putanca, predsjednika uprave Oglasnika, na njemu se može naći najviše nekretnina i najjednostavniji pregled oglasa s najnaprednijim mogućnostima pretraživanja za privatne i profesionalne oglašivače. Tržište nekretnina, tvrdi, u stalnom je porastu, pa će nekretnine.net vrlo brzo postati glavno tržište nekretnina na internetu.

U skladu s tim, Oglasnik je započeo i svoju novu nacionalnu kampanju Oglasnik je svestran, kojom upozorava na svoj brz i intenzivan razvoj te znatan broj specijaliziranih oglasnika u tisku i na internetu. Internetsku stranicu www.nekretnine.net Oglasnik je pokrenuo u suradnji s tvrtkom Trader Media East (TME), koje je Oglasnik strateški partner. TME posluje u osam zemalja regije i izdaje 181 tiskano izdanje s više od pet milijuna čitatelja te posjeduje 12 web stranica sa 3,2 milijuna jedinstvenih posjetitelja.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije