PROMO

Otvorenje programa Market Research Colloquium

Istraživanje tržišta
PR FOTO
PR
Autor
PR članak
26.09.2014.
u 10:43

Istraživanje tržišta je proces koji se u današnjem poslovanju podrazumijeva; čini sastavni dio svakog poslovanja i kroz takvu sveprisutnost nerijetko se uzima zdravo za gotovo. Koliko god je važno kvalitetno analizirati te interpretirati podatke dobivene kroz istraživanje, jer u suprotnom slučaju istraživanje može dovesti do potpuno krivih zaključaka, toliko je važno i točno postaviti temelje i parametre istraživanja.

Česta pogreška očituje se ulaskom u istraživanje s pogrešno postavljenim pretpostavkama; vršitelji istraživanja najčešće postavljaju pitanja koja se temelje na njihovim vlastitim pretpostavkama; iz toga proizlazi da su njihove pretpostavke osnova svog znanja koje će se naknadno dobiti kroz proces istraživanja. Ako su te pretpostavke netočne, svi rezultati istraživanja će u sebi nositi dio te greške, stoga je iznimno važno težiti pronalasku novih obrazaca razmišljanja, te konstantno preispitivati točnost i mogućnosti vlastitih pretpostavki. Razmišljanje “izvan kutije” otvara vrata novim idejama i inovacijama te nosi šansu preuzimanja pozicije lidera, ali i stvaranja potpuno novih tržišta.

Sukladno razumijevanju važnosti kvalitetno provedenog istraživanja tržišta te postavljanja temelja i naknadnog analiziranja istog, Institut za inovacije organizira još jedno izdanje Market Research Colloquiuma, edukacijskog programa dizajniranog da osposobi polaznike za kvalitetno istraživanje tržišta. Uvodno predavanje regionalnog stručnjaka nastavlja programom koji vodi prof. Joe F. Hair, autor Multivariate Data Analysis, bestsellera citiranog preko 25 000 puta, i svjetski stručnjak u spomenutom području. Program se održava između 24. i 27. rujna 2014., a sve dodatne informacije o programu, stipendijama i prijavama mogu se pronaći na OVDJE.

Želite prijaviti greške?