Mnogi poslovni psiholozi savjetuju radnike kako da se što uspješnije ophode s nadređenim: što da govore, što da prešute; što da čine, od čega da se suzdrže, piše Poslovni dnevnik.
Razumljiva je ta briga za radnike, jer su ugroženiji i jer mnogo njih ovisi o odlukama malog broja rukovoditelja. Međutim, ima dobronamjernih šefova koji nesmotreno pridonose lošem ozračju na radnom mjestu nesmotrenim primjedbama. Poslovni dnevnik navodi deset njih:
1. Kriza je, budi sretan što imaš ikakav posao
2. Ja ti osiguravam plaću, radi kako ti kažem
3. Ne plaćam te da misliš
4. Znaš li da radim prekovremeno i vikendom?
5. Tko ti je dopustio da učiniš to-i-to?
O ostalim stvarima koje radnik nikada ne bi trebao čuti od svog nadređenog pročitajte ovdje: Deset stvari koje dobar šef ne smije reći radniku
kod nas niti nema pravih radnika- sve filozofi, fuliranti, prevaranti, mutikaše, bolesnici