I ove sezone Hrvatske autoceste omogućavaju uslugu podjele letaka na naplatnim kućicama, gdje oglašivači putem direktnog marketinga obavještavaju turiste i druge ciljane skupine o svojim uslugama. Najveći interes vlada za autocestu A1, posebice za naplatne postaje koje vode do velikih gradova na obali. U satima visokog opterećenja prometa broj prolazaka automobila kroz naplatne staze doseže brojku od preko stotinu automobila u satu, stoga se ova metoda direktnog marketinga pokazala iznimno korisnom za oglašivače.
"Ciljano dijeljenje letaka na naplatnim kućicama je neizostavna komponenta našeg marketinga jer možemo strane i domaće goste direktno informirati o našoj ponudi, a dok čekaju tih nekoliko sekundi aktivno se uključe, pročitaju našu ponudu i na licu mjesta donose odluku. To potvrđuju i direktni telefonski pozovi mobitelom koje zaprimamo od gostiju koji su dobili letak. Jedino je bitno dobro se terenski organizirati.", izjavio je gosp. Toni Jeričević, direktor marketinga Fun Parka Biograd.
Sve informacije o mogućnosti podjele promotivnih materijala na naplatnim postajama Hrvatskih autocesta mogu se dobiti na emailu oglasavanje@hac.hr.