Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su u prvih devet mjeseci ove godine za 95 milijuna kuna ili 3,2% u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 3,08 milijardi kuna, dok je neto dobit iznosila 185,9 milijuna kuna, što predstavlja znatan rast u odnosu na lanjskih 54,1 milijuna kuna, priopćili su jučer iz Podravke. Nerevidirani rezultati poslovanja govore kako je riječ o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti za prvih devet mjeseci u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, objašnjavaju iz koprivničke kompanije, a usto je rezultat organskog rasta prodaje uz istovremenu kontrolu operativnih troškova poslovanja, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka.
Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda u segmentu Prehrane uslijed snažnijih prodajno-marketinških aktivnosti, inovacija proizvodnog portfelja te širenja distribucije pojedinih kategorija.
Segment prehrane ostvario je 2,4 mil. kuna prihoda od prodaje, 2,8% više u odnosu na isto razdoblje godinu prije, dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi rasli 3,4%. Prihodi od prodaje vlastitih brendova rasli su 3,8 posto. Najveći rast od 8,7% ostvaren je u programu dječje hrane, slastica i snacka, potom u programu žito i lagris (6,1%) te u programu kulinarstva (2,9%).
Segment farmaceutike ostvario je 639,3 mil. kuna prihoda, 4,7% više u odnosu na prva tri lanjska kvartala, dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 7,6%. Prodaja vlastitih brendova farmaceutike rasla je 4,9%, na 533 mil. kuna, ponajviše uslijed nastavka trenda rasta potražnje na tržištu Rusije te rasta prihoda na tržištima Adria regije i središnje Europe, tvrdi se u izvješću. U kategoriji lijekova na recept prihodi su rasli značajnih 5,4%, dok je po regijama najveći porast (9%) zabilježen u istočnoj Europi, te 7,2% u središnjoj. U Adria regiji, koja je najznačajnija za Grupu Podravka, prihodi od prodaje rasli su 2,3%, odnosno za 48,7 mil. kuna u odnosu na isto razdoblje godinu prije.
Cijena dionice Podravke u prvih je devet mjeseci 2018. rasla 29,3%, dok su domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 pali 3,3%. U izvješću o poslovanju ističe se kako će fokus menadžmenta Grupe Podravka i u nastavku godine biti na organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti, upravljanju novčanim tokovima te na poboljšanju interne efikasnosti.
Rukometašice Podravka Vegete uključile su se u pripremu Podravkinih paketa za Crveni križ
Prihodi porasli 3 % hahahahahahajahahaaaaaha apciha