Poslovanje Grupe M San u 2009. godini obilježava rast tržišnog udjela uz istodobno smanjivanje troškova poslovanja, kaže se u današnjem priopćenju M Sana.
U Hrvatskoj tržište IT proizvoda i usluga palo je 24% u odnosu na prethodnu godinu, a promet M Sana u tom je segmentu manji 7,4%. Ukupno je tržište IT i potrošačke elektronike u Hrvatskoj palo nešto više od 30% prema dostupnim podacima, dok je prihod M Sana u Hrvatskoj manji 9,4%.
Uzmemo li u obzir cjelokupno poslovanje (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Makedonija i Slovenija) tada je pad tržišta znatno veći i iznosi više od 35%, dok M San s ostvarenih milijardu i 630 milijuna kuna prihoda u 2009. godini, bilježi 19,2% manji prihod u odnosu na prethodnu godinu, tvrdi se u priopćenju.
Grupa M San je tako u 2009. godini, uzevši u obzir pad tržišta te relativne udjele, povećala svoj tržišni udio i ojačala svoju poziciju na lokalnom i regionalnom tržištu.
Ostvarena dobit u 2009. godini iznosi 19,7 milijuna kuna.
U 2010. godini makroekonomsko okruženje bit će još izazovnije te je potrebno još razboritije upravljanje rizicima u poslovanju uz daljnje poticanje inovativnosti, što podrazumijeva usredotočenost na partnere i njihovu komparativnu prednost na tržištu kao imperativ u prevladavanju nepovoljnih makroekonomskih kretanja, dodaje se u priopćenju.