Mamac za mlade

Pripravnici u Lidlu mogu raditi za bruto plaću od osam tisuća kuna

20.11.2006., Pescenica, Zagreb - Lidl, trgovacki centar. Photo: Dalibor Urukalovic/Poslovni dnevnik/PIXSELL
Foto: Dalibor Urukalovic/Poslovni dnevnik/PIXSELL
15.07.2016.
u 15:06

Postupak selekcije prijavljenih odvijat će se u fazama, a desetak najboljih, koji će čitavo vrijeme edukacije, koja će uz podršku mentora i trenera trajati između godinu i godinu i pol, primati punu plaću od minimalno 8000 kuna bruto...

Njihovi mladi pripravnici neće raditi za 2400 kuna, nego za 8000 kuna bruto, kazali su jučer iz Lidla Hrvatska, najavljujući Start@Lidl, program zapošljavanja desetak mladih i njihova razvoja za različite pozicije unutar tvrtke. Voditeljica sektora ljudskih resursa Romina Ivančić objašnjava kako je program, za koji natječaj počinje danas i traje do 5. kolovoza, osmislila upravo hrvatska podružnica njemačkog diskontera zbog specifičnih potreba na hrvatskom tržištu.

U državi koja se godinama bori s nezaposlenošću, posebice mladih, kojima je do zaposlenja prepreka i nedostatak radnog iskustva, Lidl im je, objašnjava Ivančić, odlučio dati priliku da teorijska znanja s fakulteta primijene i u praksi.

Lakši prvi koraci

U Lidlu, tvrdi ona, i inače žive poruku kako su zaposlenici njihova najveća snaga, tako da će upravo onima koji su diplomirali 2015. ili 2016. olakšati prve korake u karijeri.

Postupak selekcije prijavljenih odvijat će se u fazama, a desetak najboljih, koji će čitavo vrijeme edukacije, koja će uz podršku mentora i trenera trajati između godinu i godinu i pol, primati punu plaću od minimalno 8000 kuna bruto, na kraju procesa dobit će priliku stalnog zaposlenja u Lidlu Hrvatska sa zvanjem mlađi specijalist (m/ž), “trainee” (pripravnik) u marketingu (m/ž) te “trainee” u prodaji i logistici (m/ž). Mlađi specijalisti podrazumijevaju one koji se žele stručno usavršavati u svom području i raditi u blizini Zagreba.

To nikom drugom nije uspjelo

Za “traineeje” u marketingu traži se da su spremni promijeniti mjesto stanovanja nekoliko puta i provesti do osam mjeseci u prodaji Lidla, dok prodaja i logistika “leži” onima koji ne žele biti cijeli dan u uredu, vole akciju i spremni su provesti 16 mjeseci školovanja u Lidlovoj prodaji i logističkom centru, s čestim promjenama prebivališta. Lidl, koji ove godine obilježava 10. rođendan u Hrvatskoj, u 2007., prvoj punoj poslovnoj godini, ostvario je prihod od 711 milijuna kuna i 13. poziciju, da bi već lani prihod upeterostručio na 3,7 milijardi kuna i zasjeo na 3. mjesto ljestvice top trgovaca u nas, što dosad nije uspjelo nikome od konkurenata.

>> Njemački trgovački lanci najpoželjniji poslodavci

Ključne riječi

Komentara 9

TH
than
00:09 16.07.2016.

U drzavi koja se bori sa nezaposlenoscu, pogotovo mladih ?!?! Pa ovdje cak ima i vise starijih nezaposlenih, nego mladih....

Avatar Nadan Vidošević
Nadan Vidošević
17:33 15.07.2016.

kakva igra rijeci. bruto neto. al naravno da je bruto 8000 bolje od neto 2400...

TU
turbolet
18:45 15.07.2016.

Za ono što im rade to se uopće ne može zvati plaća.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije