Bitka za korisnike

Prodajni agenti konkurencije uz laži otimaju korisnike HT-u

telefon
Pixsell
02.04.2010.
u 11:05

Prodajni predstavnici konkurentskih operatora pozivaju naše korisnike telefonom ili im dolaze u kuće, lažno se predstavljaju i korisnike bez njihova znanja i svjesnog pristanka prebacuju na druge operatore.

Posljednjih dana učestalo primamo pozive naših korisnika s pritužbom da ih kontaktiraju prodajni predstavnici konkurentskih operatora koji se lažno predstavljaju kao djelatnici Hrvatskog Telekoma, stoji u priopćenju HT-a koji želi upozoriti svoje korisnike da ne nasjedaju lažnim agentima.

"Naši korisnici nas posljednjih dana zovu kako bi nas obavijestili o tome da ih kontaktiraju različiti prodajni predstavnici koji se lažno predstavljaju kao djelatnici Hrvatskog Telekoma te nude navodno povoljnije usluge. Prodajni predstavnici konkurentskih operatora pozivaju naše korisnike telefonom ili im dolaze u kuće, lažno se predstavljaju te govore neistinite informacije, traže na uvid njihove osobne iskaznice i zadnje telefonske račune, a zatim naše korisnike bez njihova znanja i svjesnog pristanka prebacuju na druge operatore, ponekad pod izlikom davanja novog telefonskog aparata za koji 'samo treba potpisati primitak'.

Naš savjet korisnicima je da ne nasjedaju i zatraže kompanijsku identifikacijsku ispravu djelatnika koji se predstavljaju kao djelatnici HT-a te da detaljno provjere kakve dokumente potpisuju i na kakve točno ugovorne uvjete pristaju.

HT je o uočenim pojavama obavijestio HAKOM te će obavijestiti i druga nadležna tijela. Korisnicima također savjetujemo da, ukoliko dobiju sličnu ponudu ili poziv, njezinu istinitost provjere pozivom Službi za korisnike HT-a na besplatan broj telefona 0800 9000 koji im je dostupan 24 sata na dan."

 

Ključne riječi

Komentara 66

OB
-obrisani-
13:27 02.04.2010.

Navodno «hrvatski» Telekom još spava zimski san u premiloj mu Jugi, a ako ga tko ometa prijavit će ga «nadležnim tijelima». Drugovi i drugarice, dosta je vaše pljačke, vrijeme je da se probudite. Zar ste zaboravili stotine patenata vašega genijalnogg direktora? Od njih možete dobro živjeti sljedećih stotinjak godina.

OB
-obrisani-
18:17 02.04.2010.

Kako zaraditi televizor i besplatne minute? Ako dovedete pedeset novih pretplatnika, Optima daruje televizorčić i 25 tisuća besplatnih minuta. Stoga ne čudi što se pojedinci rukama i nogama bore da dovedu nove korisnike!

OB
-obrisani-
20:34 02.04.2010.

Poštovani Mikrogrizzly, ti znaš da ja tebe iznimno cijenim, ali i da sam svaki put neugodno iznenađen kada hvališ Sanadera. Ako nisi sâm Sanader, nemaš za to nikakvo opravdanje. No to je tvoj izbor i to nije današnja tema. Zaa telefoniranje je najbolje rješenje Voip, stoga smiješno zvuče tvoje tvrdnje o Bnetovu telefoniranju po nevjerojatno niskoj tarifi. Prema Voipu, Bnet lopovska je tvrtka. Ako želiš doznati kako za pozive prema hrvatskim MOBILNIM mrežama platiti manje nego kada s Bnetova telefona zoveš hrvatske FIKSNE mreže, odgovori mi na upit koji sam ti poslao privatnom poštom na onomu forumu. Rado ću ti priopćiti kako uštedjeti i usto izbjeći da te deru ovi koji nude \"nevjerojatno niske cijene\". Katkad si doista naivan, legendo! Ja na T-comu imam sljedeće: 1. 15 GB prometa (filmove ne gledam, to je gubljenje vremena i ne treba mi \"flat\"), ugovor na 12 mjeseci = 128 KN na mjesec (promet i pretplata) 2. telefonska pretplata (nemam ju još, ali prijeći kada odradim ugovor) koja uključuje 60 + 60 (nedjelja od 17 do 18 sati) + 30 minuta besplatnoga telefoniranja (to dobivam preko nagradnih bodova u T-klubu) = 55 KN na mjesec Preračunam li besplatne minute u kune, a toliko potrošim šaljući faksove i telefonirajući izvan sustava Voipa, ispada da me pretplata stoji 55 - 33 (120 minuta x 0.28) + 4 (30 minuta x 0.14) = 18 KN Internet - 128 KN + telefon - 18 KN = 146 KN! Toliko stoji i u svim ostalim tvrtkama koje , opet ponavljam, u nekim stvarima nikako ne mogu parirari T-comu. Da bih iskoristio sve pogodnosti najjeftinijega telefoniranja na svijetu, najbolje je rješenje T-com. Zbog nekih caka koje ne želim javno spominjati (možeš ih doznati preko privatne poruke na onomu forumu). Da i ne spominjem da T-com sigurno ima najbolju službu za korisnike! \"Ima još puno lipih stvari, ali ne smim reć\"... (02.04.2010. u 19:42h mikrogrizzly je napisao/la: Re: DŠ ... Još nisam vidio da je netko nešto tako neobjektivno napisao in favor T-com-u! Jasno je dolje napisano da sam bio pretplatnik T-com-a i da nikad više! Trenutno sam na B-net-u gdje se nudi tzv. tripartitna usluga za cca 250 kn mjesečno, a što bi značilo flat rate s brzinom cca 500 kbs, cca 60 TV kanala i telefoniranje unutar RH po nevjerojatno niskoj tarifi. Ne mogu im naći mane, osim što račune treba platiti u HPB ukoliko se želi platiti gotovinom i što u slučaju nestanka el. energije se ostane i bez telefona (modem koji odvaja kab. TV i internet/telefon ima napajanje preko ispravljača). Ne treba se logirati nego sistem automatski prepoznaje čak i posve novi PC koji nikad nije bio priključivan na internet i podesi samostalno postavke, neovisno da li se radi o XP, Vista ili 7. Gdje je tu ta famozna najbolja usluga T com kad se evidentno ovdje za daleko manji novac dobije mnogo više i to funkcionira besprijekorno 7/24!? )

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije