PROMO

Promjene na čelu Odjela prodaje u HEINEKENU Hrvatska

HEINEKEN Hrvatska
Foto: Promo
1/4
22.10.2019.
u 14:16

Kao HR liderica orijentirana na razvoj poslovanja, Romina je bila snažno uključena u različite strateške projekte, posebice one komercijalne prirode, čime je doprinijela uspjehu poslovanja i razvoju organizacije

U studenom će na čelo Odjela prodaje kompanije HEINEKEN Hrvatska doći Romina Ivančić, dosadašnja direktorica Sektora za ljudske resurse. Prijašnji direktor prodaje Petar Bermanec, nakon četiri godine na ovoj poziciji, preuzima istovjetnu funkciju u Al Ahram Beveragesu, HEINEKENOVOJ kompaniji u Egiptu.

Foto: Arena Hospitality Group

Petar Bermanec je, od preuzimanja pozicije direktora prodaje 2015., uspješno transformirao odjel od kojeg su najbolje prakse preuzimale i druge operativne kompanije unutar HEINEKENA. Tijekom 2016. vodio je uspješno spajanje kompanija Laško i Union Hrvatska s HEINEKENOM Hrvatska, a pod njegovim vodstvom pivovara iz Karlovca ostvarila je značajna povećanja volumena i volumnog tržišnog udjela. Tijekom njegovog mandata, zahvaljujući snažnoj usredotočenosti na izvrsnost u prodaji, HEINEKENOVA hrvatska operativna kompanija je u više navrata prepoznata kao jedna od vodećih u Europi.

Prije nego što je postao direktor prodaje, Petar je od 2013. do 2015. uspješno obnašao funkciju rukovoditelja Odjela ključnih kupaca, a prije nego se 2011. pridružio HEINEKENU, radio je u Atlantic Tradeu te deset godina u Coca-Coli u Hrvatskoj na različitim pozicijama u marketingu, trade marketingu i prodaji.

Foto: Arena Hospitality Group

Romina Ivančić se HEINEKENU Hrvatska pridružila 2017. godine. Kao direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima izgradila je motiviran i snažan HR tim koji je kroz relevantnu podršku poslovanju i niz programa razvoja organizacije i zaposlenika značajno pridonio uspješnosti poslovanja, poboljšao rezultate istraživanja o organizacijskoj klimi te pomogao u pozicioniranju HEINEKENA Hrvatska kao odličnog poslodavca. Uz to, postigla je uspješnu integraciju HR strategije u strategiju kompanije, podigla razinu ključnih kompetencija u organizaciji te je imala ključnu ulogu u pokretanju prelaska na agilni način poslovanja.

Kao HR liderica orijentirana na razvoj poslovanja, Romina je bila snažno uključena u različite strateške projekte, posebice one komercijalne prirode, čime je doprinijela uspjehu poslovanja i razvoju organizacije. Prije dolaska u HEINEKEN Hrvatska iz Lidla Hrvatska Romina je stekla bogato iskustvo na području ljudskih resursa u različitim industrijama poput telekomunikacija, bankarstva i maloprodaje.

Romina Ivančić odgovarat će Odinu Goedhartu, predsjedniku Uprave HEINEKENA Hrvatska.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije