– Hrvatska treba težiti turizmu koji je kvalitetan, koji će biti integriran u društvo i gospodarstvo kako bi ljudi što više zaradili na njemu, a uz to bismo trebali kreirati nekoliko punktova koji će biti elitni i koji će imati još unaprjeđeniju i kvalitetniju ponudu – poručio je to Darko Lorencin na panelu If you Havent been to Croatia, you're F...ing idiot održanom na Weekend media festivalu u Rovinju. S njegovim stavom se složila i Meri Matešić, direktorica Hrvatske turističke zajednice dodajući kako je Hrvatska zemlja različitosti, prometno je lako dostupna te na malom prostoru ima puno toga za vidjeti te je zbog toga bolja od Grčke ili Španjolske.
Ipak, unatoč velikim ulaganjima u marketing, Pete Radovich sa CBS-a smatra kako se Hrvatska nije dobro promovirala u SAD-u. Kaže kako tamo ne postoji svijest o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, a to bi se moglo promijeniti samo jednom reklamom.
„Američki Superbowl gleda cijela zemlja, a reklame na Superbowlu su postale popularnije i od samog sporta. Samo jednom reklamom za Hrvatsku bi sigurno znalo pola Amerike“, kazao je Radovich. Ipak, 30 sekundi reklame na Superbowlu košta 4 milijuna dolara, a u HTZ-u smatraju kako je to prevelik investicija za tako daleko tržište gdje postoji barijera.
„Mi bismo voljeli da si možemo priuštiti takvu reklamu, ali HTZ godišnje za oglašavanja na svim tržištima izdvaja ukupno 15 milijuna eura“, kazala je Matešić dodajući kako se HTZ sve više okreće promociji na internetu, posebice na društvenim mrežama.
No, osim svijesti o Hrvatskoj Radovich je rekao i kako bi Hrvatska trebala promijeniti i slogan Mediteran kakav je nekada bio, jer neće privući nikoga, a najmanje mlade.
>> Turistima u Hrvatskoj nedostaju javni zahodi i besplatna pitka voda