INOVATIVNO I HRABRO RJEŠENJE

Studenti dobili nagradu od 10.000 kuna za kreativne ideje kampanje Paketomata

Zagreb: Predstavljena nova kategorija projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj
Tomislav Miletic/PIXSEL
01.06.2022.
u 15:11

Radi se o društveno odgovornom projektu koji Poslovni dnevnik provodi sklopu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj

Hrvatska pošta danas je od zagrebačkih studenata dobila niz sjajnih ideja za novu promotivnu kampanju Paketomata, njihove usluge koja pojednostavljuje život brojnim korisnicima, a posebno mlađim i aktivnijim generacijama.

No, najbolje rješenje, čiji će se dijelovi ujedno iskoristiti u narednim marketinškim aktivnostima Hrvatske pošte, potpisuju Dominik Stašćik, Borna Antolić i Blaž Basar, studenti Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta, koji su uz podršku svojih mentora, Matee Hanžek i Mateja Nakića, danas osvojili prvu nagradu na natječaju Paketomat, piše u priopćenju Hrvatske pošte.

Radi se o društveno odgovornom projektu koji Poslovni dnevnik provodi sklopu projekta Hrvatska pamet Hrvatskoj, a u njemu su studenti u zadnja dva mjeseca trebali osmisliti kako promovirati ovaj inovativni proizvod Hrvatske pošte, povećati broj njegovih korisnika i naći optimalne lokacije Paketomata. Svoja rješenja je danas u Cinestar kinu u Kaptol centru predstavilo ukupno osam timova koji su ušli u finale ovog natječaja, pod budnim okom žirija.

U natječaju su sudjelovale tri visokoškolske institucije: Poslovno veleučilište Zagreb, Visoko učilište Algebra te Zagrebačka škola ekonomije i managementa. Tijekom trajanja projekta studenti pod vodstvom mentora, svojih fakultetskih profesora, i pod stručnim nadzorom Krešimira Macana, direktora jedne od vodećih marketinških agencija, zagrebačke Manjgure, izradili su idejna rješenja marketinške strategije promocije usluge Paketomat. Rad na zadatku trajao je dva mjeseca. 

Nagrađeno rješenje, za koje su autori zaslužili nagradu od 10.000 kuna, polazi od ideje da Paketomat podržava održivi razvoj i zeleno poslovanje, jer se njegovim koroštenjem između ostalog smanjuje i ekološki otisak. Usto, osim kroz online kupnju, prednost Paketomata ovi studenti vide i u jačanju second hand tržišta. Članovi žirija ovo rješenje smatraju hrabrim i inovativnim, piše.

Komentara 1

DU
Deleted user
10:19 02.06.2022.

"Hrabro" je predlozit greenwashing kao strategiju u istoj godini kad European Comission forima regulative upravo da se ovakve stvari ne dogadaju. Idjea da uključe second-hand trziste je izvrsna, ali dajte nemoje sve zivo greenwashat, ljudima je dosta pretvaranja da su firme zelene uz nekekva glupava opravdanja, a hvala Bogu pa ce to do kraja godine postati i zakonski kaznjivo

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije