Bernays

Studentima se od prvog dana studija moraju otvoriti vrata poslovnog svijeta

dr. sc. Damir Jugo
16.07.2015.
u 09:54

Studenti Bernaysa se već za vrijeme studija pripremaju za poslovne izazove i uvode u poslovni svijet

Rezultati državne mature objavljeni ovih dana potaknuli su mnoge srednjoškolce i buduće studente na razmišljanje o visokom učilištu na kojem će nastaviti svoje obrazovanje. Kao jedan od glavnih kriterija kojima se mladi vode pri odabiru studija, svakako su mogućnosti zapošljavanja nakon njegova završetka. Tim povodom razgovarali smo s dr. sc. Damirom Jugom, dekanom Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment koji se osvrnuo na zanimanje mladih za studij odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta te mogućnost zapošljavanja koje ovo učilište nudi već od prve godine.

Zašto je komunikacija bitna? Zašto studirati komunikacijski menadžment?

Globalizacija i digitalizacija društva u kojem živimo te način života koji vodimo u potpunosti su promijenili percepciju vrijednosti u posljednjih nekoliko godina. Primjerice, brojna istraživanja pokazuju kako je čak 84 posto svjetske tržišne vrijednosti u ovome trenutku nematerijalne prirode. Budući da su emocije, količina motivacije i način utjecaja koje pojedine organizacije ili kompanije imaju na okolinu u porastu, komunikacija je postala jedan od glavnih nositelja vrijednosti modernog društva. Upravo je to glavni razlog zašto su odnosi s javnošću, komunikacijski menadžment i komunikacija općenito postali glavno sredstvo u stvaranju novih i nadogradnje postojećih vrijednosti, a komunikacijski stručnjak jednom od najtraženijih profesija među mladima.

Na Bernaysu izvodite cjeloviti program obrazovanja iz područja odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta. Što „cjelovito obrazovanje“ ustvari predstavlja?

Cjeloviti integrirani program obrazovanja iz područja odnosa s javnošću i komunikacijskog menadžmenta podrazumijeva obrazovnu vertikalu, preddiplomski i diplomski studij, po najvišim obrazovnim, akademskim i stručnim standardima koje studentima uz teorijsko znanje pruža i toliko potrebno praktično iskustvo koje pruža i kompetencije za samostalan nastup na tržištu rada. Bernays je prvi u potpunosti prilagodio studijske programe potrebama tržišta rada, a u pružanju cjelovitog obrazovanja studentima pridružilo nam se gotovo 90 hrvatskih i inozemnih dugogodišnjih predavača i komunikacijskih stručnjaka te više od 60 partnerskih institucija koje, zajedno s nama, sudjeluju u stvaranju novih komunikacijskih stručnjaka. Konačno, upravo će ti naši predavači iz prakse i njihove tvrtke odnosno naši partneri biti budući poslodavci našim studentima.

Koje se posebnosti Bernaysa u odnosu na ostale obrazovne institucije? Što Bernays svojim studentima pruža, a što se ne može pronaći drugdje?

Premda u Hrvatskoj i zemljama regije već postoje visokoobrazovne institucije koje izvode slične studijske programe, glavna Bernaysova prednost u odnosu na ostale jest način na koji su oni koncipirani. Od početka svog studija studenti ovog učilišta razvijaju svoje praktične vještine i u okviru jedinstvenog sustava obavezne studentske prakse biraju između domaćih i inozemnih agencija za odnose s javnošću i marketing, tvrtki, medijskih kuća i kulturnih institucija gdje stječu znanje i kompetencije potrebne za uspješno bavljenje ovom dinamičnom i izazovnom profesijom. Sustavom prakse upravlja Bernaysov Centar za razvoj karijera i suradnju s tržištem koji neprekidno nadgleda individualni napredak svakog studenta te usmjerava i potiče njegov profesionalni razvoj. Ono na što smo posebno ponosni je mogućnost učenja čak pet svjetskih jezika u okviru studija čime se studentima olakšava pristup i povećava konkurentnost na tržištu rada i izvan granica Hrvatske.

Spomenuli ste kako Bernaysovi studenti na samom početku svog studija imaju priliku upoznati svog poslodavca. Na koji način Bernays pridonosi većem zapošljavanju mladog obrazovnog kadra?

Akademski tim Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment čine dugogodišnji znanstvenici iz područja informacijsko-komunikacijskih znanosti te renomirani komunikacijski stručnjaci koji se odnosima s javnošću, marketingom i komunikacijama općenito bave dugi niz godina. Njihova predavanja studentima su izvrsna prilika da pokažu svoja znanja i sposobnosti, što su brojni studenti znali prepoznati i svojim se marljivim radom uspješno istaknuli među kolegama. Upravo je to Bernaysovim predavačima bio dodatni poticaj da u svoje iskusne timove dovedu nove članove, naše studente. To potvrđuje i činjenica što je dosad, prije negoli je prva generacija naših studenata diplomirala, njih gotovo 20 posto, zahvaljujući praksi i angažmanu na predavanjima, pronašlo posao u struci i danas uspješno spaja poslovne i akademske obveze. Potrudili smo se otvoriti im vrata poslovnog svijeta, a Bernaysovi studenti su to itekako znali iskoristiti.

Koji su Vaši daljnji planovi za unapređenje cjelokupnog studija i nastavnih procesa na Bernaysu?

Izrazito smo zadovoljni s dosadašnjim načinom rada i svime što smo postigli, a ono što nas najviše raduje su pozitivne reakcije studenata i nastavnika. Potvrda toga su i rezultati nedavno provedene ankete Bernaysova Centra za upravljanje kvalitetom prema kojoj su studenti studijske programe i način rada ove institucije ocijenili izvrsnim ocjenama. Sve to dodatan je motiv svima nama da i dalje nastavimo ulagati u dodatno unapređenje nastavnog procesa. Kako bismo svojim studentima pružili još veće mogućnosti kad je stjecanje znanja i iskustva u pitanju, nastavit ćemo sklapati sporazume i širiti svoju mrežu partnera, a budući da je Bernaysu dodijeljena i Erasmus+ povelja, posebna pažnja posvetit će se i inozemnim partnerima i visokoobrazovnim institucijama. Konačno, radimo i na pokretanju novih studijskih programa koji će proširiti područje komunikacija kojim se bavimo.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije