Hrvatska je ove godine zauzela treće mjesto po kvaliteti usluge u regiji, koju je provela agencija Heraklea u suradnji s drugim agencijama za tajnu kupnju u regiji.
Tajni kupci posjetili su više od 800 različitih objekata kao što su autosaloni, banke, benzinske postaje, maloprodajni objekti, supermarketi, prodajna mjesta telekomunikacijskih poduzeća, turističko-ugostiteljski objekti te uslužne djelatnosti u BiH, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj.
Pretekla nas Srbija
Hrvatska je ove godine, u odnosu na 2013. godinu, pala za jedno mjesto i zauzela treću poziciju iza Slovenije i Srbije. Zabilježili smo i pad kvalitete sa 76 posto prošle godine na 70 posto 2014. Slovenija, koja je prva, ostvarila je rezultat od 75 posto, a Srbija 73 posto. Najgora je BiH sa 66 posto.
"Mjerili smo pet osnovnih elemenata dobre, odnosno kvalitetne usluge, kao što su: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu, prema akronimu engleske riječi GUEST (gost) za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank", izvijestili su iz agencije Heraklea.
Hrvatska ni u jednoj kategoriji nije zauzela prvo mjesto, dok smo najlošiji u utvrđivanju želja i potreba kupca. Po djelatnostima najviši smo postotak dobili u kategoriji banaka, slijede ih autosaloni dok smo najlošiji u supermarketima. "Turizam i ugostiteljstvo te uslužne djelatnosti bilježe pad u kvaliteti usluge", pišu iz agencije Heraklea. Gotovo u svim kategorijama na prvom je mjestu Slovenija, osim kategorija pozdrava i utvrđivanja potreba i želja kupaca.
>>Hrvatski kupci, oprez: Svakom trećem autu u Njemačkoj vraćena kilometraža
>>Tajni kupci stalno nas obilaze, a bolovanja i godišnji za nas su luksuz
>>Tajni kupci – strah i trepet trgovaca
daaa...dobar da,pozdravim ja..dobar dan,izvolite,kaže on,hoću malo pogledati...izvolite,izvolite...malo razgledavam ništa mi se de dopada(konkretno kratke hlače)odlazim s pozdravom...s druge strane ni a ni b,ali vjerovatno si misli marš u pi...ma...