Tele2 AB (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je konsolidirane rezultate poslovanja za četvrti kvartal 2017. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja protekle godine na nivou cijele Tele2 Grupe, naravno, uključujući i Hrvatsku.
Na razini Grupe, Tele2 je u četvrtom kvartalu ostvario ukupni prihod u iznosu 6,6 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 5% u odnosu na isto razdoblje 2016. godine.
EBITDA je porasla za 5% u odnosu na isto razdoblje prošle godine te je iznosila je 1,527 milijardi švedskih kruna.
“Zadnji kvartal prošle godine zaključuje izvrsnu godinu za Tele2 Grupu. Strateška preobrazba Grupe je u punom jeku, zajedno sa snažnim organskim rastom potaknutim povećanjem mobilnog podatkovnog prometa te fokusom na kontrolu troškova”, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB.
Tele2 Hrvatska u 2017. godini ostvario je ukupni prihod u iznosu od 1,302 milijardi kuna što je porast od 7% u odnosu na godinu ranije, dok je EBITDA iznosila 52 milijuna kuna.
Značajan negativan utjecaj na EBITDA-u u četvrtom kvartalu imala je ukupna rezervacija od 69 milijuna kuna vezana uz nenaplaćena potraživanja od Tiska. Unatoč napravljenoj rezervaciji u skladu s MRS-evima, postupci za naplatu potraživanja su i dalje u tijeku s ciljem naplate potraživanja za koju je isporučena roba.
EBITDA u 2017. godini bez efekta navedene rezervacije iznosi 121 milijuna što predstavlja rast od 48% u odnosu na prethodnu godinu. U četvrtom kvartalu zabilježen je i snažan rast prihoda od krajnjih korisnika od 9 posto primarno zbog rasta baze pretplatnika glasovnih i internet paketa usluga.
„Vrlo sam zadovoljan rezultatima te razvojem ključnih pokazatelja poslovanja u protekloj godini. Naša ponuda koja uključuje neograničeni internet na platformi neograničene slobode komuniciranja naišla je na odlične reakcije korisnika što je rezultiralo rekordnim godišnjim rastom broja pretplatnika za čak 78.000. Posebno me vesele i odlične reakcije korisnika na naš pokućni internet koji je na tržištu odlično prihvaćen te se ovaj moderan i kvalitetan proizvod nametnuo kao jedinstvena alternativa i konkurencija tradicionalnom fiksnom internet priključku. U 2018. godini želimo još više staviti fokus na daljnje poboljšanje korisničkog iskustva te ćemo nastaviti s inovativnim proizvodima i uslugama po kojima je Tele2 prepoznatljiv na tržištu. Uz to, nastavit ćemo s investicijama u podizanje kvalitete naše mreže, posebice kako bismo se što kvalitetnije pripremili za ljeto i nadolazeću turističku sezonu kada očekujemo nove rekorde rasta podatkovnog prometa.“, izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.