Kako vratiti ugled

Toyoda: Pažljivo slušajte kupce da vratimo njihovo povjerenje

Akio Toyoda
Reuters
30.03.2010.
u 09:03

Nakon što je taj japanski proizvođač automobila s tržišta povukao čak osam milijuna automobila, razvija strategiju vraćanja ugleda, ali i kupaca.

Nakon što je Toyota s tržišta u cijelom svijetu bila prisiljena povući osam milijun automobila zbog problema s papučicom gasa i kočnicama taj je proizvođač automobila osnovao odbor za sigurnost kako bi u budućnosti spriječio da automobili do kupaca stignu s tako velikim kvarovima, prenosi BBC.

- Pažljivo slušati naše kupce ključno je u vraćanju njihova povjerenja - ustvrdio je na tom odboru Akio Toyoda, predsjednik uprave Toyote. Posebno će se povesti računa, piše BBC, da se brže reagira na pritužbe kupaca. Taj japanski proizvođač automobila odlučio je angažirati nezavisne stručnjake kako bi poboljšao mjere kontrole kvalitete, a odbor će svoje prvo izvješće objaviti u lipnju. Toyoda se nakon problema u koje je upala Toyota svesrdno trudi izvući svoju tvrtku iz gliba pa je nedavno obukao Toyotinu uniformu kako bi podigao moral svojim radnicima.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije