Domaći kvalitetan proizvod mora postati ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma, poručio je jučer predsjednik HGK Luka Burilović s okruglog stola manifestacije Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koja je u zagrebačkom Plaza Event Centru okupila i 65 malih i srednjih proizvodnih tvrtki, OPG-ova i obrta te predstavnike turističkog sektora.
Iako se sve više njih povezuje i domaći, autohtoni proizvodi su sve traženiji, i dalje su problem neorganiziranost OPG-ova, transport, nedovoljne količine te cjenovna nekonkurentnost. Lošinjska Jadranka je još prije 20 godina bila ispred svoga vremena i imala proizvodnju pšenice, svinja..., istaknuo je član uprave Goran Filipović. Zadnjih nekoliko godina ponovno su na tom tragu pa gostima svojih hotela serviraju i 90% domaćih proizvoda, krumpir s Unija, ribu lokalnih dobavljača... te rade 7 mil. kuna prometa samo s OPG-ima. Da je lokalna ponuda na cijeni, priznaje i hotelijer Jako Andabak. Ističe kako se trude da svi proizvodi koji idu na njihov stol budu iz kruga 30-40 km, čak i sami proizvode maslinovo ulje, vino, meso, nešto povrća i pomiču granice u nadi kako će u budućnosti imati samo kvalitetne domaće gastronomske proizvode koji su i naš izvozni adut jer turistima ostaju u sjećanju. Marin Pucar, čelnik Podravke, kaže kako je upravo to pomoglo Podravci u izvozu vegete. Zahvaljujući turizmu, vegeta danas u Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj i Mađarskoj drži između 39 i 53% tržišnog udjela. – S porastom investicija u turizmu, koje će iduće godine prijeći milijardu eura, svaki hrvatski kvalitetni proizvod iz bilo koje branše moći će naći svoje mjesto u turizmu – kazao je jučer ministar turizma Gari Cappelli.
Cura na slici broj 4!Svaka čast!