PROMO

Tvrtka Primat RD oprema popularne turističke smještaje

Primat RD
Foto: Promo
1/7
03.10.2019.
u 14:44

Hrvatski hoteli se okreću prirodi i asketizmu

S vrhuncem sezone iza nas, skupljaju se i analiziraju turistički rezultati. Podsjetimo, konferencija „Turizam i urbanizam“ u organizaciji Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika istaknula je podatke od 8 posto boljih rezultata, u odnosu na prošlu godinu, i rast popunjenosti smještaja s pet zvjezdica. Govorilo se i o nedostatku kreveta, zbog predsezone i podsezone, kao i o upravljanju prostornim planovima i poticanju investicija. No, što uopće privlači posjetitelje u hotele viših kategorija? Primat RD, tvrtka koja ima dugogodišnje iskustvo u opremanju hotela, poznaje tajne popularnosti odlično uređenih prostora.

Hotel koji poziva na odmor, bilo s TV ekrana, bilo iz aerodromskog časopisa ili travel aplikacija, odiše gostoljubivošću već na prvi pogled, bez da ste se uopće susreli s osobljem. Iako se govori, a ta tvrdnja u velikom broju slučajeva i stoji, da je tajna u detaljima, nekad su oni uočljivi na prvi pogled i odmah zarobe pažnju potencijalnog gosta. Primat RD je tako Hotelu Adriatic Rovinj isporučio Atelier Vierkant velike keramičke vaze kako bi već sam ulaz komunicirao impozantno unutarnje uređenje i na taj način obećao gostu doživljaj modernog uređenja koji naginje monokromatskoj paleti, uz živahne naglaske. Istovremeno, vaze su naravno i funkcionalno iskorištene, a upravo je funkcionalnost segment koji se pri vrhunskom uređenju ne smije zaboraviti nauštrb estetike. U istom hotelu je zato Primat RD uređenje kafića podigao na novu razinu korištenjem TON stolaca, koji su već svojevrstan simbol za kvalitetu, udobnost i visoku estetiku – gotovo pozivaju na dugu kavu, nadajmo se bez korištenja mobitela ako je godišnji odmor u pitanju.

Foto: Arena Hospitality Group

Primat RD je sličan princip „osvajanja“ na prvu iskoristio i u uređenju hotela Sheraton Dubrovnik – Srebreno. Glavni prijemni pult izveden je u kamenu, što dodatno naglašava svojevrsnu monumentalnost lobbyja u nijansama sive, koji se potom prelijeva prema pultevima i retropultevima u kafiću, uz kraljevsko grimizni i drveni namještaj. Kongresna dvorana, uz banketne stolce i stolove, također je u potpunosti rad iste tvrtke i nastavlja motiv pročišćene elegancije kamena, što apsolutno ostavlja prostor prilagodbi za svaki tip eventa.

Hotel Westin Zagreb bio je pak potpuno drugačiji projekt, iako ga je izvela ista tvrtka, za istu namjenu. Primat RD zaslužan je za njihov kompletno novi lobby, koji je u ovom slučaju stilski okupio više uzoraka, tekstura i reljefa, dok raskošna konferencijska dvorana novim ruhom podupire jačanje poslovnog i konferencijskog turizma, što je svakako u fokusu razvoja hrvatskog turizma općenito u narednom razdoblju. Na tragu tog cjelogodišnjeg koncepta dolazaka su i investicije u dodatne sadržaje, koji podupiru osnovne motive dolaska. Primat RD tako je u ovom hotelu s posebnom pažnjom opremio sobe i hodnike, kako bi gostima omogućili potpuno opuštanje i odmor. S druge strane, opremanjem restorana Kaptol i Diana Bara tvrtka je stvorila prostore za zabavu i posebne prilike, čime je zaokružen koncept maksimalne posvećenosti potrebama svakog gosta.

Foto: Arena Hospitality Group

Spektakularni hotelski interijeri ipak se najjednostavnije izvode kad investitor jednom timu pruži povjerenje za izvedbu kompletnog uređenja. Kad se takav cjeloviti zadatak ukomponira u fantastičan okoliš, neizbježno je stvaranje iznimno atraktivne lokacije, koja će jamačno generirati veliki broj dolazaka. Jedno takvo ostvarenje je Hotel Lyra u blizni NP Plitvička jezera. Interijer je uredio arhitektonski ured P Plus arhitekti, a za kompletno opremanje, isporuku namještaja za sobe, lobby i ostalo bio je zadužen Primat RD. Ukupan dojam je apsolutno na tragu načina života modernog, osviještenog čovjeka, koji uživa u asketskoj eleganciji i skladu s prirodom. Korišteno je prirodno drvo, ambijentalna rasvjeta, unikatna ostvarenja poput kamenog recepcijskog pulta, tamni tonovi i mat zlatna boja. Interijer potiče gosta da se usredotoči na sebe i izuzetnu prirodu koja ga okružuje, što je također i cilj iz perspektive razvoja wellness i zdravstvenog turizma u Hrvatskoj.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije