Ukidanje najdužih komercijalnih letova bez zaustavljanja koji su trajali 19 sati između Singapura i New Yorka loša je vijest za Chia Teck Fatta, piše Bloomberg.
Let od 16 600 kilometara od Singapura do Newarka u New Jerseyju pomogao mu je da izbjegne gužvu u Međunarodnoj zračnoj luci John F. Kennedy u New Yorku. Umjesto ove rute, sada će putnici putovati na JFK preko Frankfurta, što znači da će putovanje trajati pet sati duže.
Singapore Airlines ukinut će ovu liniju sljedećeg mjeseca nakon što su jučer završili s drugim najdužim letom od Los Angelesa do Singapura. Chia se žali da će trebati sat vremena kako bi se prošlo kroz službe u zračnoj luci JFK te dodao kako će tražiti drugu rutu za putovanje u New York kako bi izbjegao ovu zračnu luku.
"Zrakoplov potroši veliku količinu goriva, a preveze malo putnika"
Zbog toga što su se cijene goriva utrostručile u posljednjem desetljeću, zračna kompanija se borila kako bi održala profitabilnom tu liniju sa sto putnika koji su uglavnom bili direktori. Pad dionica na Wall Streetu i smanjenje troškova kompanija za letove nakon financijske krize stvorila je poteškoće kompanijama u privlačenju bogatih putnika na svoje letove.
– Nije imalo smisla nastaviti. Zrakoplov potroši veliku količinu goriva, a preveze malo putnika – kazao je investicijski analitičar Siyi Lin. Singapore Airlines je obavijestio da će posljednji let biti 25. studenog na ovoj trenutačno najdužoj dionici bez zaustavljanja na svijetu.
Nakon ukidanja te dvije linije, najduža će biti ona od 13 800 kilometara od Sydneyja do Dallasa na kojoj leti australski Quantas Airways. – Sa trenutačnim cijenama goriva nemoguće je zaraditi na tim ultradugim linijama – rekao je analitičar Brendan Sobie. Povratna karta za let od Singapura do Newarka stajala je 13.400 dolara. Let do JFK preko Frankfurta stajat će 10.700 dolara.
Četvero pilota pilotiralo je zrakoplovom 19 sati, dok se 14 članova posade brinulo za putnike.
>>Zbog pogrešnih viza: Stjuardese iz Srbije zatočene u Abu Dhabiju!